Nyår och nu!

Jobbat i stort sett hela dan. Örk. Blev lite försovning imorse oxå för den delen. Kom ca 3 kvart för sent till jobb. Bulligt! Men men.
Alex lämnade liam på mitt jobb ca 30 min innan jag slutade så han fick leka där bak. Sen drog jag och plockade upp syster i stan och drog till Elysee och åt en mat bit eller två. Liam oxå såklart. Funkade jättebra. Han e go min grabb!
Efter maten drog vi hem. Blev ju inte bemötta särskilt väl varken Jag eller Liam. Kul med familjemedlemar som respekterar oss för dom vi är. Mm..alltid!
Fuck them!!

Har bytat pass imorron. Så ist för att stänga så öppnar jag. Dvs börjar kl 08.00..*snark*.
Men på kvällen är det stora planer för mig och S. Vet fan inte vad som händer eller ska hända. Men vi har inte träffats på ett tag, så jag är en väldigt livlig person och älskar hitta på en massa nytt hyss. Så letar och funderar på vad tusan man kan göra som är kul och ovanligt. Ngn som har ett förslag??
Tacksam för alla idéer.

Vill iaf att ngt särskilt ska hända som vi aldrig glömmer oavsett vad som händer mellan oss.
Så många tankar som snurrar runt. Vad vill han? Vad vill jag? Vad vill vi? Kommer nåt hända? Är vi bara KK? Leker vi bara? Eller är det äkta känslor? Vafan. Hur ska man veta allt detta? Hur vet man att det inte bara är på "Låtsas"? Hur vet man när det är dax, OM det överhuvudtaget ÄR dax? Äsch. Allt detta grubblande.


Tänkte lägga upp lite, bara lite töntbilder från nyår. Dessvärre va jag redigt full och minns inte så mkt av alla bilderna.
Här e lite smakprover.


Jag & Oscar sitter och käkar & fular oss. (Han har inte handen på mitt bröst på riktigt)
image499


Ala Marcus!
image500


Ni skulle sett hur detta bord såg ut 2 timmar senare :-S
image501


Haha. Det ser illa ut ;-)
image502


Här börjar spriten verka allt mer och mer..
image503


Fular oss återigen! Men fan vad kul vi hade.
image504


*Kääärleeek*
image505


Öhh..moget ;-)
image506



Blir våldtagen av Oscars söta vovve Lasse. Han e sååå go! (egentligen kramas han bara)
image507


Haha, så kul kan man ha med sin älskade.
image508


Och såhär mår man dagen efter...precis som man förtjänar.
image509


Hehe. Vi hade rätt trevligt för att vara så få.
Hade som sagt Oscar på besök över nyår för att se om vi hade iaf kunnat vara vänner. Men det blev lite probem och sånt. Så tyvärr tänkte jag ordentliget dagen efter och kom fram till att jag inte vill träffa honom mer. Det gjorde ju inte saken bättre. För honom iaf. Han blev bara sur och sånt. Men jag måste tänka på mig själv, vilket jag gjorde denna gång. Men det va såklart kul att ha honom här..(vid vissa tillfällen)


Aja. Nu ska jag lyssna på musik och googla lite skojigheter!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback