Morgonstund har guld i mun!

Nyss vaknat.

Gäääääääsp!

Ska strax klä på mig och köra & jobba.

Sen ikväll ska jag hämta min prins :-) Och ha myskväll.

Snön är i stort sett borta. Kul sålänge de varade. Tss! Skåne i ett nötskal.

Drömde om Alex inatt för första gången på eeevigheter känns det som. Va väldigt jobbigt. I drömmen.
Handlade om att han va hemma hos mig helt plötsligt. Och han började snacka om att sova över och allt det där. Han kysste mig. Jag fick reda på att han träffat en ny tjej igen. Så den här 32 åringen va boerta ur bilden. Men det va fan inte lättare för de. Han va ändå helt kärleksfull mot mig precis som om att han faktiskt älskar mig fortfarande. Vi hade sex. Bra sex!  Och efter sexet va jag väldigt off och kände att vafan, han e ju otrogen. Sen vaknade jag. Tittade mig omkring. Igen alex där. Fan vad sjukt det kändes..

Aja. Tittade på min mobil och hade fått ett sött mess från S, så tankarna flög genast bort. :-)

Nej, nu har jag bråttom.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback