Mööör!

Ahh..shiiit vad seg jag är i kroppen nu!
*Gaaaleeet*

Nyss kommit hem från träningen. Fan vad jag älskar att träna alltså. Helt galet.
Först blev det Body Step och sedan blev det min favorit Power Gympa. Den är grym den. Det är Power gympa 2 ggr i veckan, och har varit med de senaste 3 veckorna. Så blir en del PG. Skitkul.
Efter sista passet va jag på väg upp och skulle cykla lite. Då hörde jag en röst bakom mig. En av "Stammisarna" på PG. Han sa nåt i stil med. Du dansar va? Typ Salsa eller då? Jag baa..ehh. Ja. Har dansat salsa, men nu kör jag bara på vad jag själv tycker är kul. Han bara, han du dansat länge? Japp, sedan barnsben. Så sa han att det syntes på mig, på mitt sätt att röra mig, mina höfter och hela kroppen. Och så bad han om usräkt att han "kollade in mig", men han hade svårt att hålla blicken borta, eftersom han själv är väldigt dansintresserad. Haha. Jag ba..ehm..hehe tack du. Blev lite generad, så jag tackade så mkt, sen jag gick. Haha. Sånt är så jävla kul att höra från främmande människor, speciellt när man som mest behöver de, svettig och dann *s*

Tacka vet jag Match.com (än en gång ett råd till er singlar som tröttnar på alla fårskallar på krogen, skitbra ställe). Han träffat nån där typ väldigt nyligen.
Självklart har jag fortfarande S i huvudet, men han kommer längre och längre bort från mitt hjärta för var dag.
Detta är väldigt nytt än, så tänker inte avslöja några detaljer än, men det kommer om det händer mer :-)
Är väldigt glad, för denna människa är veeeeerkligen så långt ifrån S. Han är väldigt energisk och skickar mess MER än 1 gång om dagen, vilket jag tycker är väldigt skönt. Han visar helt enkelt intresse, jaaa..som sagt som S hade vääääldigt svårt för. Äsch!
:-)

För övrigt har jag varit duktig att tvätta bilen idag. In och utanför. Jättefint! *Stolt*

Faaan vad ont jag har i rumpan. Musklerna då. Muha!

Imorgon jobbar jag stängning. Börjar kl 15.45. Sooovmorgon.
Sen är jag ledig på lör och då ska jag och pappa fixa till här hemma lite. Sen på kvällen blidde de antingen Herkules eller Blue ice i Lund. Trevligt!

Sooom jag längtar till den 2.e feb. Lasse S på Ekebo. Jisses vad jag ska dansaaa!

Tänkte lägga upp lite tönt/full bilder från Personalfesten.
(Jag vaaa bara tvungen att ha på mig den en gång till innan den åker långt in i garderoben)


Förfest!
image515


Ala Honken.
image516


Härligare par får ni leta efter. Hahaha!
image517


Vad va det jag sa? :-)
image518


Japp, börjar bli lite på snusen!
image520


Me Unt Dan!
image521


Här fick vi ett ryck att vi skulle blåsa med läpparna ni vet, så att man "rullar" dom. Och kameran fångar ju såklart skitfula miner, Hahahaha!
image522


Haha. Vackra Josse! :-P
image523


Haha. Markus vann ju LÄTT! Hahahaha. Ser ut som han har 29473563856 Gram Botox i läpparna!
image524


Jag tänker inte ens för en sekund fundera på att sätta in den vi gjorde på mig. För jag likan en jävla fisk. Hahaha.
Nej ni, så kul ska vi inte ha! Lite fåfäng får man ju faktiskt vara.*s*


Varför ska alltid katter sitta i ens knä när man sitter vid datan. Rätt jobbigt ibland när man ska skriva och dom slåår sig mot ens händer så man knappt kan skriva, eller börja bita i sladde till hörlurarna. Ahh!
Aja.
Nu ska Jessica bada!

Puss sålänge!

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback