Liv på Mars?

Mjooo. Hemma efter dagens jobb.
*sucka*
Skulle kört spinnig idag, men på väg hem fårn jobb kände jag att jag hade kunnat somna i bilen. Så illa va de. Så jag körde direkt hem ist.
Liam va osså trött för den delen, så nu ligger han i sängen och kollar nya "Ankliv" (Ducktales)



Tillochmed jag älskar det programmet. Disney är bara bäst!


Aja. Fick höra att dom funnit liv på mars. Skrattade lite, för tror att det är fejt. Meeen tror absolut på annat liv i rymden. Självklart. Varför skulle vi vara dom enda i oändlighet? Lätt inte. Men Mars lixom? Hmm, aja.
Avgör själv.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1687950.ab



Nu ska jag bara sitta här och slappa tills sängen kallar.
Ska dock se en dokumentär om en kvinna som dog av hennes fetma.
Usch!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback