Helt slut i kroppen!





Men ack vad skönt det va idag.

Men eftersom jag fortfarande har såååå fruktansvärt ont i hela kroppen, mest i magen, så hade jag v'ldigt svårt att bära tungt idag. Och framför allt göra nya situps, men efter ett par stycken så började de smått släppa i magen.
Men soooom jag skakade under passet. Min rumpa och mina ben darrande så mkt att tjejen bakom reagerade, hon bara fnissade till åt mig. Hehe..meen det va skönt ändå.
Känns underbart att Liam trivs så bra i "barnpassar" rummet. Han och den här tjejen kommer så bra överens.
Hon sa att hon verkligen gillade Liam. Känns underbart som mamma att höra de.

När vi kom hem så kom jag på. Faaan. Hade glömt Liams nuttefilt i omklädningsrummet.
Han e väldigt beroende av den, och blev lite lessen. Men ringde genast dit och dom la undan den så jag ska hämta den imorgon när det är Power Gympa för min del. *Skitkul*

Liam mår mkt bättre nu under kvällen. Tacka vet jag febernedsättande. Så förmodligen kan jag jobba imorron om inte febern smyger på inatt. *Önska inte*

Åhh..den 2.a feb ska vi till Ekebo och se Lasse Stefaz i år igen. Älskar verkligen LS. Alla människor där, gamla som unga, alla dansar med alla och fort går de. Tycker det är så skitkul. Tror Lasse börjar känna igen mig nu, för varje gång är jag lika nördig & går fram och tar hans hand. Japp. Dansbands drottning har ni här!! :-D


Fick lite glada nyheter idag. Ni som läst min blogg ett tag vet vilka problem jag haft med liams dagis. Att han ska få stanna kvar på samma avdelning som alla småttingar. Både jag & Alex har varit riktigt upprörda över detta. Och det va sagt att han inte skulle flyttas upp förrän i augusti.
Men idag ringde dom och berättade att det fanns en ledig plats där uppe. Och Liam hade ju första tjing på de. Så glada blev vi och han flyttas upp nu redan i Feb. Skönt för honom att umgås med barn i sin egen ålder och även lite äldre barn. Ja..vi e glada för han skull! :-)

Nej, nu ska jag bada, sen tänkte jag se Grammis galan. Lasse Stefanz spelar ju där ikväll *s*


By the way! Snart är det lördag!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback