Fredag!

Precis badat med lilleman. Jättemysigt.
Nu ska jag städa, för de behövs verkligen. Sen ska jag åka och jobba, och liam ska va här hemma med min pappa. Slutar kl 21, så han kan ju inte va på dagis direkt.

Idag är de vila från träningen eftersom min kropp ömmar som fan. Skönt! *s*

Men sen är det kväll och då är de film kväll för min del. Liam lär ju sova. :-(
Hoppas Camilla & de andra kommer hit och myser med mig.

Sen imorgon bitti ska jag träna. Funk. En speciell danstil, tror det kan bli häftigt.
På kvällen är det stooora planer på gång. Som sagt. Årets stora BK fest. Vi ska ju va på Ribergsborgs resturang och äta 3 rätters, festa, leka och dansa. Sen vid 1-2 tiden drar vi vidare till Etage. Ska bli väldigt trevligt :-)

Nej, nu ska jag gå & städa.

SKORPIONEN (23/10-22/11)
Lite eftertanke gör dig gott den närmaste tiden. Men stress och oro förmörkar ditt liv.



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback