Förvirrad.

Jag är så jävla förvirrad för tillfället. Jaaa..ni kan ju undra vad fan det handlar om.
Sebastian såklart!
Vi hade en väldigt underbar dag i fredags. Åt Tapas på ett mysigt ställe vid kronprinsen. Riktigt gott och jättemysigt. Gick på bio och såg den där Alien tramset (kass film), men hade jättemysigt där oxå.
Åkte hem till honom och fortsatte kvällen med mys och film. Spenderade natten där. Åkte till jobb dagen efter.
Han skulle ut med vännerna på biljard på kvällen. Tråkigt, ville ju passa på att träffa honom när jag väl kan. Men förstår att han besämt med vännerna ju. Vi snackades vid på kvällen och det va mysigt. Hade det inte snöat så skulle jag hämtat honom för han ville sova här. Somnade tillslut och hade fått ett sött mess av honom imorse. Åkte och jobbade. Men jag började må jättedåligt på jobb. Började skaka och svettas och kunde inte fästa blicken. Det löste sig så att jag fick åka hem. Hämtade min älskling. På vägen hem ringde jag S, som han hade sagt igår att han gärna ville jag skulle göra. Men desvärre kom han inte ihåg de. *s* Aja...snackade bara lite skit. Sen kändes de bara konstigt så vi bestämde oss för att lägga på. Och han säger då ngt som jag kände "vafan"? Faktiskt. Kändes ju dödumt när han sa så. "Vi kan väl höras i veckan?" Ehmm..jaha..ja?! Okej..visste..hejdå!
Vi  kan  väl  höras  i  veckan ?
Är det bara för att jag är kvinna som jag analyserar för mkt? Eller har jag rätt att känna att det där kändes dödumt?
I mina öron lät det mer som " Vi kan väl höras nästa gång vi ska knulla"?
När man dejtar (vilket jag anser vi gör) och vill att detta ska leda nånvart så säger man inte så. Tycker man om varann mkt & vill träffas mkt för man saknar varann och som sagt vill att detta ska leda nånstans så säger man väl inte så? Känner verkligen att vi har hamnat i det hemska läget jag inte ville hamna i KK!! Ja, jag tror nog det är de vi sysslar med och det är verkligen inget jag e ute efter. Har kk så det räcker och blir över OM det är ngt jag skulle vilja syssla med. Men nepp. Så jaa..jag vet inte längre vad som händer.
Jag trivs som singel som fan. Men långt inne i hjärtat så skriker det efter kärlek. Efter den här dagen då ngn stormar in i mitt liv och sliter åt sig mitt hjärta för att han vill. Inget tvekande eller klurigt, utan bara ren kärlek och åtrå. Men...om det kommer hända eller inte och framförallt NÄR vet bara ödet!


Imorgon ska jag på skönhetsbehandling. Naajz!

Energikick (1 tim 15 min)
Rygg- och vibrationsmassage med en uppiggande eterisk olja samt djuprengöring i ansikte med borstapparat, muskelstimulering/ansiktsmassage, stärkande mask samt creme.

Visst låter det härligt? =)


Har börjat min årliga efternyår batning nu. Känns riktigt skönt. Men är såå hungrig och sugen på massa snacks.
Men sålänge jag äter protein pulvret och vete så löser det sig!
=)

Nu ska jag fortsätta umgås med Andreas, Emma & Syster.



Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var du inte nöjd med din vikt nu? Varför bantar du?

2008-01-08 @ 01:10:33
Postat av: Jessica

Man kan alltid bli mer nöjd med sig själv.
Och nu efter julen har man oxå lagt på sig ett och annat kilo. Jag har fortfarande inte nått min idealvikt även om jag e nöjd.
Sommaren är ju på G!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback