Förlossning!

Har kollat på förlossningsvideo som bara den ett tag nu för att "förberda" mig om hur det kommer se ut. Har ju bara kännt hur det känns, inte sett hur det ser ut.
Så känner att jag e väl förbered nu efter att ha sett ca 20 förlossningar. Visst, ingen vacker syn, men fan inte äckligt heller som många kan tycka. Det är helt otroligt hur kroppen anpassar sig för att få ut ett helt barn.

Sätter in en video här där ett amerikansk par visar och berättar om sin förlossning.
Jag tänker varna känsliga tittare här. Men ack tårarna faller när jag ser den. Kommer så väl ihåg lyckan! 


 


Kanske har ni gått igenom lyckan själv, eller snart kan se er göra de. Att ligga där går inte beskriva med ord.


LÄÄNGTAR så mkt till Systers förlossning.

:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback