För kärlekens skull!

Igår kväll och drack vin
Hösten fyllde våra hjärtan
Två älskande var vi
Men väskan va redan packad!



Detta är precis vad mitt hjärta sååå gärna vill höra:

"Älskling, säg vad du vill ha
glöm den allvarsamma leken, nu kommer jag tillbaks"



Det gör mer ont än jag trodde. Saknaden är stor och den svider i hjärtat. Men jag och som många andra tycker att jag gjorde rätt. Bryta av helt. För att minska på min smärta. Att bli så lite sårad som det går.
Men vi hade så väldigt kul tillsammans. Och känslorna fanns där från bägge hållen. Det vet jag.
Att en sån sak ska förstöra ngt som hade kunnat sluta helt undebart. Han va ju faktiskt ngn som jag hade kunnat se mig att vakna upp med varje dag i mitt liv. Att få se hans leende på morgonen så hade varende problem i världen försvunnit för just den stunden.

Just nu gör jag ngt som jag gärna inte tillåter mig själv att göra. Gråter.
Inte av lycka, inte av oro, inte av sorg...Utan, för kärlekens skull.



You cut me open, and I keep bleeding love!



Ikväll ska jag bli full för kärlekens skull!



Kommentarer
Postat av: Lena

Kära du ! Du finner säkert rätta kärlek snart du är Vacker och ser bra ut och verkar ha ett hjärta av guld. Jag känner dig inte men att läs i din blogg lite så verkar du ha ett gott hjärta och en underbar söt son som du ger all din kärlek till. Lycka till

2008-01-14 @ 10:34:38
Postat av: Jessica

Tack, vad snällt sagt.
Jag hoppas du har rätt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback