Dagen i korthet!

Puh, Äntligen hemma. Körde hemifrån kl 10 imorse.
Mötte upp Kamilla och Isabelle. Upp på arbtesintervju. Gick ju jättebra det där.
Ska träffa "Brukaren" på måndag och snacka lite med henne. Spännande. Hon har dessvärre en dödlig sjukdom och kommer försvinna snart från denna jord. Stackars kvinna. Så som sagt. Ska se hur det går och hela köret. Hon kan inte prata heller pga sjukdomen har gjort att hennes muskler i tungan slutat fungera. Galet :-(
Så iaf. Ska dit och jobba lite på min lediga tid från BK. Så får vi se om det är henne jag ska ha hand om, dvs om vi kommer överns och allt sånt. Annars får hon hitta nåt annat till mig.
Det löser sig alltid! :-)

Nu har jag handlat en massa massa saker idag. Färg till liams nya rum, ny matta till hallen, toalett möbel ( som jag glömde på Ikea..smaaart, så nu ska vi ringa dit imorron och få tillbax den.
Har köpt en massa massa idag. Känner mig fattig. Aja, de va det värt.
Tänkte börja så smått nu, har sååå stökigt där inne. 80% ska kastas. Bara står där inne och skräpar.

Imorgon blir en hektiskt och halvtråkig dag, iaf på "dagen"
Ska upp kl 8 för att gå ner till mamma och hjälpa henne flytta ifrån vårt älskade hus. *Grrrååååter*
Jobba, jobba, jobba. För att sedan köra och lämna liam till Alex. Ska nämligen jobba 12-16. Har ifs själv valt de, eftersom jag tog lite ledigt igår. Efter kl 16, ska vi möta Kamilla i stan för att handla lite nya festkläder faktiskt. Eller "Gå ut kläder" med finare ord. Sen bjuder kvällen på roliga händelser. Kan tänka mig det blir grymt kul. *S*

Nej, nu ska jag ta lypsyl innan jag få nojjor här. Ahhhh!!
Hörs sen! =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback