Coola stilar!

Vad tycks?

Hihi!







Bara älskar denna frilla. Färger är övergrym. Lite "fire" känsla. Asgrym!

Kvinna | Färg: Annat | Längd: Kort | Form: Rakt





Så jäävla cool frilla hon ligger inne med. Skulle nångång vilja ha det så för en dag.

Kvinna | Färg: Blont | Längd: Kort | Form: Rakt




Häftig frilla med möja möjligheter. Kanske lite för kort för min del.

Kvinna | Färg: Blont | Längd: Kort | Form: Busigt




Här har vi en stor favorit. Inte själva längden utan färgen. Sååå jävla coooolt!!
Lätt att jag skulle våga en sån sak.

Kvinna | Färg: Blont | Längd: Långt | Form: Rakt


Ja, där finns mkt att välja mellan. Men inget direkt som skriker "Deen vill jag ha", så får helt enkelt se när jag sitter där vad vi kommer överens om.
Josse ska klippa sig samtidigt och hon har långt hår, meeen ska bli korthårig idag. Hon e mkt nervös och så. Men även som jag tycker hon det är mkt snyggare, fräckare och vågligare med kort hår. Så nu har hon bestämt sig!
Späännande!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback