Blixthalka!

Jahapp.

Då sitter man här och har lunch på jobb.
Där ute står alla som jobbar & har INGET o göra och snackar halka. Dagens ämne. "Halka".
Ni som bor i skåne förstår varför.
Folk kommer inte hem från jobb för att bussarna är inställda. och hur fan jag ska våga ge mig ut och köra 5½ mil vet jag inte. Kommer köra i 20 jue. *Rädd*
Kaos i skåne: Olyckor, avstängda vägar, strömavbrott. Tycker faktiskt det är rätt så mysigt, men dock inte när man själv ska ge sig ut i de.
Väl hemma ska jag sätta mig framför tv.n och se en bra film och äta gott. Förmodligen med lillayster då.
Och om det blir snö som det är sagt, så ska vi ut och leka. *s*

Igår hade jag en väldigt underbar dag/kväll med S. Men hinner inte dra hela historien nu, utan gör det hemma sen ist. =)

Syrran ringde precis. Hon håller på att köra hem från jobb. 30 km i timmen. Bilar överallt i dikena och sånt. *djupt andetag*

Nej, nu e lunchen slut.

Hörs!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du kom hem helskinnad

2008-01-05 @ 21:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback