Blir så trött på dom!

Alla satans veliga mesiga killar!!!!


Vad fan e världen på väg?

Åhh, jag e för rädd..åhh..inte ditt fel...åhh..osäker...*KRÄKA*

Sånt jävla skitsnack alltihopa för att det ska låta bra för att komma undan en.

Jag har hela tiden vetat att ngt inte stämde, men pallade inte bry mig så jävla mkt för jag vet hur det könet är.

Det har gått 3 dagar sen jag & S sist hördes. Hade nästa planerat på att ge upp allt. Och idag får jag ett mess av honom.

Hej hoppas allt e bra. Själv har jag varit i Halmstad i 2 dagar och ska dit imorgon igen. Sjukt tråkigt. Vi kan väl höras i helgen?

Okej. Inte ett enda. Jag saknar dig. Jag tycker om dig. Längtar efter dig. Inte ett jävla skit.

Så jag kände att nu får jag fan öppna mig innan jag river sönder mitt hår. Så jag skickade ett mess till honom.

Vill verkligen inte bråka eller vara otrevlig. Men måste berätta hur jag känner de Sebastian. Får ett mess av dig efter nästan 3 dagar och allt jag får höra av dig är "Vi kan väl höras i helgen?" KÄnns verkligen som jag bara är ngn du hör av dig till när du vill ha lite kul. Och tyvärr fixar jag inte de. Är uppenbarligen ute efter mer än dig. Men du kan ju ringa mig när du förstår vad jag menar. Annars finns det inte mkt kvar att säga från min sida.

Fick ett inte så oväntat svar tillbax.

Förlåt Jessica. Jag är osäker på mig själv & ber om ursäkt att det drabbar dig. Tycker verkligen om ditt sällskap och tycker att du är en underbar människa. Är dock rädd för att dra in dig i ngt jag inte vet om jag kan fullfölja. Förstår om du är sur på mig precis som du säger. Förlåt!

Fuck allting säger jag. Har hört allt det där förr. Finns det i nån lexikon för män eller? För att rädda sig själva i situationer dom själv satt sig i. Varför i helvete överhuvudtaget träffa mig om dom är sååå osäkra, såå rädda, tänker på miiitt bästa.
Herregud. Jag är väl för fan vuxen. Kan själv säga stopp. Och märker jag allt detta han sa, så hade jag väl för fan stuckit. Behöver ingen extra pappa som ska tycka synd om mig. Åhh Blir så jävla arg.

Vet ju att det har med Liam och göra. Han va helt enkelt inte en mogen man, vilket jag trodde. Men när jag tänker efter så frågade han aldrig  nåt om liam. Inget alls. Borde ju sett varningstecknet. Ärlighet vara längs, men antar att det är begränsat i mänskligheten.

Jaja Men det va kul sålänge det varade. Bara att söka vidare. Att vara en fri fågel som jag faktiskt tycker om. Men som jag sagt tidigare och säger det igen, så längtar jag till ngn stormar in i mitt liv och gör mig sååå kääär.
Jävla tur jag inte "Hann blir kär" Bara tyckte om honom en massa. Men men inget som jag inte varit med om tidigare.

Ja. så det av det!


Bara att önska min lycka till i min jakt!


För den som älskar, kommer kärleken på nytt!






Kommentarer
Postat av: carro

Så glad att jag slipper sånt mer!

2008-01-11 @ 10:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback