Bilder!!

Jag e väldigt ivrig med att lägga upp bilder nu.
Satte in en gammal skiva full med bilder från längesen. Och tårarna bara kom. Alla bilder med mig och alex från vår "kära" tid, bilder på liam från födelsen och upp. Hur man såg ut på den tiden..jisses. Några kilo för mkt på vissa bilder och några kilo för lite på vissa. Jag tänker bara langa upp bilder nu. Och sen får ni bilder från nyår sen ist.


Förfest i min förra lägenhet. Josse, Emma & Jag. (ca 2 år sedan)
image465



Underbara Liam.

image466



1 månad gammal :-)

image467



Sitt älskade Babygym!

image468



Jag & Alex vårt sista nyår tillsammans. Liam är ca 1½ månad gammal.

image469


Nyår. Typ skitfulla ;-)

image471


Haha, jag & Alex kan oxå ha kul.

image472


Så underbar liten kille!

image473



Tjockis! Ca 2 veckor efter prinsens ankomst.

image474



Älskling efter den lilla olyckan.

image475



Så söööt!

image476



Gottisdax!

image477



Min nalle! :-D

image478



Glada bebisliam!

image479



Min lilla boll.

image480



Ler!!!

image481


Jag & Josse en utekväll!

image482



Mörk bild, men detta e ens tor favorit. Precis flyttat från alex och vi myser i min nya säng.
(Liam 10 månader)
image483



Kärlek.

image496



Ett av liams första bad :-)

image497
Tidig vårdag på Vellingeblomman.

image484



Jag & Alex helt nykära! (På den tiden vägde man några kilo för mkt, hehe)
image485


Underbar tid!

image486



Älskar dig Liam!

image487



Liam sover gott på Julafton. 1 år gammal.

image488


Sööötnos!

image489


Underbaraste!

image490



Bus i sängen i nya lägenheten!

image491



Vintermys!

image492



Älsklingen!!

image493



Liams dop. Visst e han bara såå söt? :-)

image494



Liam 1½ månad i sin favorit gunga. Vår kära lägenhet i Malmö.

image495



<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

image498



Jag har såååå mkt fler bilder. Men orkar inte lägga upp mer nu.
Har precis ätit Spagetti & köttfärsås med Liam och Pappa.
Har ju äntligen fått hem mitt troll. Sooom jag saknat honom :-( Så jag, Liam, Isabell och Kamilla drog till vanningen. Dömysigt och ungarna fick leka av sig.
Eftersom Liam kom hem på "Alex vecka" så måste han ha honom denna veckan pga mitt jobb. Jobbar kväll heeela helgen..så kan inte ha honom :-( *Snyft* Men nästa vecka är det VÅR vecka, & då ska jag planera stora saker för oss.

Några av er undrar säkert hur det går på kärleksfronten.
Men jaa..jag vet inte själv, inte heller S. Vi sncakde på Nyår & eftersom jag va så full som jag va, så håller jag inte flabben. Visseligen va det bra av mig att säga exakt hur jag kände och tyckte, Trisst bara jag inte kommer ihåg riktigt vad jag sagt. Men vet att vi bestämde att vi skulle träffas och prata om "Oss". Ingen av oss vet vart detta dejtandet är på väg, ingen av oss vet vad vi vill, ingen av oss vet ngt. Bara att vi bägge gillar varann starkt och tycker att vi har väldigt trevligt och kul tillsammans. Vilket absolut stämmer!

Nu e det efterätt.

Puss

Kommentarer
Postat av: Josse

åååh, saknar våra utekvällaaar!!!!!Blev nostalgisk när jag såg den bilden:)

2008-01-02 @ 21:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback