Begåvad!

Min syster pojkvän är otroligt duktigt på en massa. Eldar!
Han har börjat måla tavlor åt andra, där dom väljer ut en egen bild, Och perfektionist som han är så blir det såklart bara så bra det kan bli.
Min vän vera har nyss fått en tavla gjord av honom på hennes söta dotter. Han e bara bäst.
Så nu ska han göra en åt mig.
Eller 2 ;-)
Vill ha en som hänger ovanför min säng.
Har svårt att välja. Antingen ska jag ha en närbild på mitt ansikte eller så tänkte jag ha ngt sensuellt, som han precis gjort på min syrran.

Kolla här!

image536


Detta har han "målat", ni ser själv hur otroligt duktig han är. Och min syster är såklart vacker.
Men så jag tänkte härmas lite och oxå ha en sån här bild. Som sagt, i sängkammaren.
Och sen vill jag ha en på mig & liam oxå. Haha..vill ha en jäkla massa. Kostar gör det såklart, men värt varenda öre!
Denna närbilden tänkte jag isf ha.

image537

Kan nog bli rätt snyggt tror jag.

Ja, vi får se! Alltid kul med snygga och speciella egobilder.


Ville bara skryta lite om min svåger :-)

Puss

Kommentarer
Postat av: C

Wow vilken talang han är!

2008-01-22 @ 08:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback