Vill haaaa!

Åhhh...döööör.
Detta underbara ting kostar 1098!
Så fort jag får pengar ska denna dress bli MIN!

Vitamin A 
image540


Detta har jag dock beställt ikväll. Tyckte de va såå het.
Har ifs precis köpt en annan oxå, men man kan nog aldrig få för mkt av bikini/badräkter.
Är en sån som mer gillar nåt annorlunda med badmodet. En vanlig bikini är inte min grej.
Denna beställde jag nu:

Vitamin A.

image541

och denna beställde jag för nån vecka sen. Sitter helgjutet! :-D

Zooma

Än är jag inte färdig innan sommaren och semestern ;-)

Guuud vad jag längtar!

Filmtittargänget!

image543

Får ju inte glömma Skrållan som så flitigt är med oss.

image544



Ihihihi!!


Pusssas!

Kommentarer
Postat av: Liz

gud va gosig katt =)

2008-02-09 @ 16:17:54
Postat av: Anonym

Shit den badräkten kostar ju 1300 spänn :-S

2008-02-12 @ 11:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback