Vecka 6

Ack vad trevlig helg jag hade.

På herkules hade jag himla skoj med josse. Va jättemkt folk och dessutom träffade jag en gammal "vän", eller gammal kärlek med andra ord. Det vill säga den första killen jag träffade efter alex och jag bröt upp. Vi snackade och snackade en massa. Och bestämde att vi skulle ses snart igen.

Kl blev 03 och stället stängde, men vi hade så kul att vi stannade kvar i sofforna till kl 03.30 och sen slängde ägaren ut oss ;-)

Tro det eller ej, men ist för att åka hem, så tog jag mig till Sebastian, som vi hade bestämt samma dag.
Att träffa honom igen efter denna tid kändes i magen. Att få kyssa honom igen..galet. Rös i hel kroppen.
Ja..ni vet ju att jag tycker om honom, men jag har bestämt mig för att vara singel...tills jag inte klarar av det längre, och ja, då antar jag ni fattar vad jag menar. När kärleken tar över.
Jag vill ändå fortsätta träffa S, och han vill träffa mig med. Jag har sagt, utan vilkor och utan plikter.
Bara trevligt sällskap, mys och ja, för att vi tycker om varann.
Jag lever i nuet, har alltid gjort de. Så man får se vad som händer i framtiden. Men det är så jag vill ha det nu!
Hade iaf en helt underbar natt där.

Nu ska jag & min lille till stan. Tänkte fika och se om jag hittar ett par nya byxor.
Sen ska vi som vanligt till Ikea :-)
Köpa lite mer saker till lillen rum!

Drömde inatt att jag gjorde en sånhär ögonlaser operation. Nåt som jag verkligen hade velat göra om de inte kostat skjortan.
Hoppas iaf att få gjort det nån dag!

www.memira.se


Puss

Kommentarer
Postat av: Andrea

Svar: Hihi tack! ^^ Ja de blev han ;-)

Ha en bra dag! :-)

Postat av: Micke

ha en trevlig vecka =)

2008-02-05 @ 11:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback