Underbart!

Gokväll Damer och Herrar!

Vaknade imorse av att lilleman hoppade upp i min sägn och la sig för att sova vidare.
Vaknade av att han har kissat i min säng..åhh..typiskt, men det va bara att torka och byta. Plutten min :-)
Jensen ringde mig strax efter och frågade om vi ville följa med och bada. Självklart.
Så vi packade badkläder och drog iväg till vanningen. Där hade Theo (Jensen son) och Liam såå jäättekul.
Vi va där i flera timmar och sedan drog vi och käkade. Åkte hem till mig där småttingarna hoppade i min säng på ett sätt jag aldrig tidigare skådat. Fan vad söta dom va och kul hade de.
Va här nån timme och sen promenixade vi ner till Pia (Vellinges kiosk) och köpte varsin kaka till dom. Hem hit igen och lekte lite till. Ja, dom hade väldigt kul.

Så vi har haft en fullspäckad dag, och det märktes på lilleman som slockande i soffan, hehe. Så söt (L)

image562

image563

image564

image565

image567

image568

image569

OTROLIGT SÖTA POJKAR!!!


Nu är det ännu en gång ny vecka som förmodligen kommer gå lika snabbt som förra, och förra och förra igen.
Galet värre. Aja..snart vår, ska absolut inte klaga!
På ons ska jag och min älskade vän från sthlm ut och festa. Blir antagligen Scandic eftersom det är de enda som har öppet en ons. Men ska se efter nåt annat oxå ;-) Sen på fre är det inflyttningsfest hos lillasyster och Eldar. Fests om tusan, och sen ska vi till Clubin i danmark efter. Ska bli riiiktigt skööj. Dj Rocco spelar där då. Naajz! :-D
Seeeen på lördagen är det The Tivoli i hbg för mig och tjejerna. Kuul som stryyk ska de bli där oxå. Japp japp!
Så den kommande helgen är fullspäckad för denna donnan.
Tur man inte jobbar så mkt denna veckan, för jag ska vara hemma och lära känna varann. Hon är såå goo redan :-) Tror detta kan gå riktigt bra, precis så bra som jag vill.

Ohh..har sånna lyckokänslor i kroppen. Vet inte vad det beror på. Men är glad på nåt sätt.
Snart vår som sagt, ska snart bli moster, ska till sthlm nästa vecka, resa till Turkiet, ja men gud.
Trivs så bra med mitt liv.

:-D


Asså. Jag skämtar inte. Ni MÅSTE de detta med dagens nya heting
Björn Gustavsson. Gud, jag är kär..på riktigt! :-)




Hahahahahahahaha. Vad va det jag sa?


Puss



Kommentarer
Postat av: Sandra

svar: ja visst är den söt? :)
gulliga bilder & björn är helt underbar!

Postat av: Rebecca

jag är också helt kär i honom, jag blir blyyg. :$ haha, han är så söt! (a)

2008-02-25 @ 23:19:22
URL: http://spidermansdotter.blogg.se
Postat av: Jessica

Jaaaaa :-D

2008-02-26 @ 00:49:22
URL: http://wiren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback