Tvångstankar!

Han har Hund, hjärtsjukdom (tror dom), ett jobbigt tidigare förhållande, träningsmani, 31 år gammal, inga barn.
Hmm. Jaa..han började snacka om att träffas i helgen. Men är jag redo att släppa en barnledig helg för att en ny kille? Är jag redo för de?
Tycker ju om S, och det ni alla om. Men det händer och lär inte hända mkt på den fronten.
M visste från början att jag hade barn. Första gången vi träffades hade jag ju med mig Liam, och som sagt, så va han väldigt snäll mot honom. Känns jätteskönt.
Men ändå. S är närmre mig i hjärtat. Men vill ändå inte ha honom som pojkvän. Vet egnetligen inte varför? Kan bero på att han skrämt mig med allt hans tvekande och grejjer. Men men. Gjort e gjort.
Han bjöd iaf ut mig imorron. Han har bokat bord på nån asiatisk restrang. Ska bli väldigt trevligt.
Dock gillar jag inte att gå ut en alla hjärtans dag. Men ville inte säga nej eftersom jag tycker om att umgås med honom. Uuhh. Som jag alltid ska krångla.

Tränade innan, spinnig. Jätteskönt. Va sjuuukt hungrig efter passet. Hade inte ätit så mkt.
Åkte inom statoil, köpte en korv. Nyttigt? Inte ett dugg. Men gott som fan är de. Köpte en påse gott & blandat oxå.
Sen kom ångesten. Och allt kom upp igen. Blev så jävla fukking förbannad på mig själv. Kunde ju tagit lite yogurt ist eller en macka, men neeej jag skulle tvungen köpa korvjäveln och godiset!!
Min allra bästa vän har haft ätstörningar i många många år och äntligen har hjälp och är på god väg från skitet. Hon fick ju reda på de via bloggen och kontakte mig samma dag. Hon vill träffas för att vi ska prata om detta och hjälpa varann. Blev sååå glad. Hon kan ju en hel del om sjukdomen och som hon sa. Vi kan hjälpa varann.
Älskar dig så mkt Anna. Tack för att du finns!

Ska jobba kl 12 imorron, så jag tänkte hoppa i säng nu. Är rätt trött.



Hon blir min på söndag om allt blir som jag vill!!
Är såå glad. Det är en Blåpannad Dvärgara. (Ara Nobilis)
Handmatad, tam, pratar, sjunger...Det är de sista djuret..LOVAR! :-D

Älska!



Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur har en ensamståend mamma råd med allt du handlar alltid?

2008-02-16 @ 08:32:26
Postat av: Jessica

Med allt jag handlar??
Har jag missat nåt?

2008-02-16 @ 11:51:48
Postat av: Anonym

Tydligen någon som är avundsjuk? Haha. Att folk ska lägga näsan i blöt fattar inte jag.

2008-02-16 @ 21:51:56
Postat av: Anonym

Jag e inte avundsjuk, ville mer ha tips på hur de går till :) så lägg inte du näsan i blöt!

2008-02-18 @ 10:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback