Tan Bright!

Solade efter jobb.
Hittade en ny produkt som dom sålde på mitt fravorit solställe,
Solbadet

Det heter Tan Bright och är skitcoolt och funkar faktiskt.
Man sätter den i munnen innan man lägger sig för att sola. Så man blir både brun och bleker tänderna samtidigt.
Kan väl inte bli bättre för oss stressade personer?? :-)

Läs mer genom att öppna länken.

För övrigt har jag bara jobbat idag, och nu e jag hemma, nybadad och ska strax placera mig framför tv.n för att se den härliga bra filmen "The Beach"...och självklat bläddra till I huvudet på Gynning, där hon idag ska göra en singel. Haha. Hon sjunger som en kråka ju!

Aja..måste kila.

Hörs sen!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter för bra för att va sant, måste de fixa till Vellinge också. För stressade lilla jag hinner inte gå nån annanstans.

2008-02-06 @ 10:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback