Stess är dåligt för själen.

Gomorron.

Lite stressad är jag dock. Ska egentligen hämta liam i lödde kl 12. Men han har säkert så kul ändå. ;-)
Sitter och funderar på vafan jag ska göra idag. Lekland i hgb? Hmm, ja det är ju en bit, men han kommer ju älska de. Nån massage idag vet jag inte om de blir. Isf om jag kan få efter 17.00, för jag prioriterar såklart liam *s*
Känner mig dööstressad i själen idag, vettfan varför.
Måste hinna inom stan oxå för att köpa en ny ring till läppen som jag då tappat. Typiskt.

Ikväll kan det hända saker utöver de vanliga. Det återstår och se. :-D

Neej. Nu ska jag iväg. Ha en trevlig eftermiddag.


Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du älskar verkligen din son. Jättebra mamma är du.
Spännande att läsa din blogg när du skriver så djupt inpå ditt liv.
Kram

2008-02-26 @ 17:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback