Stackars jävla nacke!

Tjaaa.

Det första jag kommer prata om idag är min sjuuuuuka nackspärr. Asså, det är sinnesjukt. Minsta lilla fel rörelse och de låser sig och smärtar nåt så enormt. *AJ*
Kunde inte jobba och fick ringa akut massör. Fick bindvävs massage. Har inte hjälpt än, men har fått syra till musklerna iaf. Känns definitivt i min onda rygg att de blivit bättre, men nacken är omöjlig. Nån nerv ikläm är det säkerligen, känns så iaf. *Snyft*
Aja, får hoppas de släpper när jag börjar dricka ikväll, så jag kan dansa som vanligt. Mmm..känns ju inte så nu.

Jahapp. Idag är de fredag igen. Lika galet som förra fredagen. Har precis varit på systemet ovh fyllt upp lagret. Ska ju på inflyttningsfest hos lillasyster. Sen ska alla till Danmark, Clubin. Om det blir så för min del. Vill hellre till Lund ;-) Tror Josse oxå hellre vill de. Sååå vi får se vad vi bestämer när det är spriten som "talar".

Igår hade jag en trevlig dag. Träffade syrrorna ute på svågertorp. Blev körd av en snäll person eftersom jag tappat min bilnycklar på fyllan. Som tur e så hittade Jensen dom i sin bil under sätet dagen efter, haha. Iaf. Vi körde till Mosaik. Och käkade svingod Tapas. Gott som tusan. Sedan ut till hamnen in på Ica Maxi. Pappa mötte upp oss för han skulle hjälpa mig hämta hem nycklarna. Tack pappsi.
Under tiden jag käkade tapas så messade jag och S. Och vi bestämde snabbt att jag skulle hem där på kvällen, och så blev de. Lika glad och se honom. Vi hade en trevlig och väldigt mysig kväll. Och förhoppningsvis blir det så ikväll oxå. Vill ju sova där efter utgången, alltid lika kul och va fulla tillsammans :-)
Meeen vi får se. För de blir en hel del problem. Ngn som vill vara Taxi ikväll?? :-P

AJ SOM FAN vad ont de gjorde precis. Åhh ett varmt bad tack.

Hörs sen.

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackare..:(

2008-03-01 @ 14:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback