Sköön musik!

Viktnojja som fan.

Sitter här och räknar. Har 3 månader (innan strandsäsong) på mig att gå ner 5 kilo. Fixar jag det?
Jaaaa lätt tänker jag då. :-)
Speciellt nu när jag ska börja dansa igen på riktigt.
Kuuul!

Asså, måste bara tillägga att en tjej, som man sällan hör ngt om, Kate Ryan, gör så sjuuukt bra musik asså.
Hon har gjort nårra riktigt sommarfest låtar som sitter så djupt i hjärtat att man ryser och ler av glädje när man hör dom. Den främsta låten som verkligen ger minnen är Libertine. Gaaaalet vad grym den är. Så mkt skit man hittat på till den låten. (Grymma dansöser i videon. Tjejen är en av världens bästa (lesbisk) dansös.)



Sen har vi såklart Desenchantee, oxå en välkänd och fet låt.
Och sjääklart en av hennes senaste Voyage Voyage.

Åhhhhhh!!! När jag satt och letade runt på Youtube så hittade jag en låt som jag så sjukt jävla länge letat efter!! Helt galet! Asså, har letat som en galning, ingen har fattat vilken jag menat!! Men nuuussååå!!! Lyssna och njuut!





Guud. Kommer lyssna hela kvällen ;-)

Hade en trevlig kväll på bian med jossis.
Morgan Pålsson is in the house. Alltså. Filmen va kanon. Det ÄR ju faktiskt en långfilm lixom. Det är både Drama, sjuk komedi, sorg, glädje...ja allt i den. Inte fan är det ngn ny Ice Age. Det får man ju fatta innan man ser filmen. Men fy fan sikka garv man fick in. Jiisses vad jag diggar den killen! :-D

image571


Pusssss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heta tjejer

2008-02-27 @ 00:17:35
Postat av: Nyfiken

Hejsan... Undrar bara hur det går med din sjukdom när du skriver att du vill gå ner 5 kg i vikt till sommaren...? Har du startat på något program? Får du någon professionell hjälp?
Kramar från Nyfiken

2008-02-27 @ 08:03:14
Postat av: Anonym

Borde du gå ner i vikt. Hade ju hoppats för dig och din son att du sökt hjälp för din sjukdom. Bara för att han är liten betyder det inte att han inte ser. Så snälla sök professionell hjälp och försök sluta fokusera på din vikt utan på din hälsa istället.

2008-02-27 @ 08:03:36
Postat av: Anonym

Bra sagt du ovanstående!!
Tänk på din son..du kanske skadar honom för livet!

2008-02-27 @ 09:26:21
Postat av: Jessica

Det går inte så bra med min sjukdom.
Jag tänker på min son mer än jag tänker på ngt annat här i världen. Han är mitt allt och lite till. Han ser inget och hör inget. Skulle aldrig utsätta honom för ngt sådant.
Jag håller på att försöka bearbeta min sjukdom själv. Har mina vänner runt mig som hjälper mig. Men visar det sig att det inte fungerar så får jag söka hjälp på riktigt, vilket jag verkligen fasar över. Jag vill gå ner i vikt..absolut. 5 kilo minst. Men tänkte inte "spy" mig ner i sjukdomen, utan börja träna riktigt hårt igen och äta rätt. Och på så sätt slipper jag spy. Såvida jag inte äter godis eller så. Det vet jag att jag kommer spy av. Det är så tråkigt, jag vet. Och jag är ärlig och öppen om min sjukdom.
Men min son är de viktigaste för mig här i livet, så honom kommer jag aldrig skada.

Kram

Postat av: Anonym

Sa inte att du gör något för att skada honom eller att han inte är allt för dig. Men han ser ändå när du inte mår bra så jag hoppas du kan släppa rädslan och söka hjälp för ER skull. Har tyvärr sett detta på nära håll så va bara en omtanke inget klagomål. Förstår att du sätter ut taggarna direkt, är ju ditt försvar. Lycka till iaf!

2008-02-27 @ 12:34:34
Postat av: Jessica

Nej, nej. Det förstår jag. Snällt av er att bry er. Va inte menimgen att ni skulle tro jag fick taggarna utåt. Inte alls. Försökte bara förklara och försvara mig att min son inte ser eller hör nåt av detta.

2008-02-27 @ 12:56:07
URL: http://wiren.blogg.se
Postat av: Anonym

Du behöver inte försvara dig men jag har själv barn och mig ska du inte inbilla att han inte ser något.

2008-02-27 @ 13:22:40
Postat av: Jessica

Han ser inget!!

2008-02-27 @ 20:46:00
URL: http://wiren.blogg.se
Postat av: Anonym

Du förstår nog inte vad jag menar.

2008-02-28 @ 08:22:06
Postat av: Anonym

5 kilo? Är du inte klok du e ju redan smal. Vad är din målvikt egentligen?

2008-02-28 @ 14:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback