Om Jessie.

Inledande
01. Fullständigt namn:
Jessica Madeleine Wiren
02. Din ålder: 25
03. Födelsedag: 1982-10-27  (Skorpion)
04. Syskon: En stora syster (28), Lilla syster (22), Lilla syster (14)
05. Hårfärg: Blond. Med svarta och lila slingor.
06. Ögonfärg: Blue.

Förhållanden
01. Vem är dina bästa vänner?
Har många bästa vänner. Men allra närmst är mina barndomsvänner (som vi känt varann sen bebisar) är Anna & Markus. Som jag fortfarande bor granne med. *Älska*
02. Har du en pojkvän/flickvän? Nepp. Fågelfri.
03. Hur långt var ditt längsta förhållande? 4 år.
04. Vem kysste du senast? Sebastian.

Grejer
01. Vad shoppar du helst?
Parfym & smink.
02. Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många? 4 Tatueringar (snart fler), och 5 piercingar.
03. Hur många skor har du? Ingen aning.
04. Hur många par byxor har du? Palla räkna..
05. Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Säkerligen.
06. Vad gillar du att göra? Resa, Djurparken, Tivoli, Markander, Träna, Dansa, Festa, Fika, Shoppa..*Guud. :-)*
07. Vad gillar du INTE att göra? Stressa...HATAR stress.
08. Vad gör du först på morgonen? Gäspar.
09. Vad gör du sist på kvällen? Ställer klockan, och pussar min son.
10. Hur svarar du i telefonen hemma? Hej det är Jessica.

11. Hur svarar du i mobilen? Är det syrran så blir det oftast: Hej skitful. Eller: Vad vill du? Eller: Välkommen till värnshems damtoalett. Eller.......Kan ju hålla på i evigheter. Annars blir det bara ett "Ja?"
12. Vad ser du fram emot? Vååååååren!!! :-D
13. Sov du ensam inatt? Räknas Katterna och Kvalsterna?
14. Hur skulle dina vänner beskriva dig med 3 ord? Impulsiv, envis som fan och glad som en lärka.
15. Spelar du något instrument? Räknas lillemans plast trumpet?
16. Vad tycker du om dina vänner? My homies!! Love you Guys!
17. Varför är du inte vegan? Varför skulle jag? Dessutom så tänker jag inte låta dom döda djuren i onödan.
18. Använder du långkalsonger? Hehe..nej.
19. Har du ångrat något någongång? Jadå.. Men som jag brukar säga: Man ska aldrig ångra ngt man gjort, bara det man aldrig gjorde.
20. Favoritdrink? Frosen Strawberry Decory
21. Favoritfyllemat? Have it your way!
22. Favoritbakismat? Skräpmat. Brukar oftast bli Pizza.
23. Har du några hemligheter? Usch ja..

Favoriter
01. Färg:
Rosa och Blått.
02. Mat: Det jag lagar!
03. Killnamn: Liam ^_^
04. Tjejnamn: Valetina
05. Ämne i skolan: Dans, dans och åter dans. (Och lite musik såklart)
06. Klädesplagg: Finkläder/Gå ut kläder. Älskar att känna mig extra fin.
07. Sport: Utan tvekan fotboll. (Malmö FF)
08. Musik: Lyssnar på de mesta.
09. Fras/mening/uttyck: Det löser sig..(och oftast gör det de.)
10. Raggningsreplik: Tjena smulan, här står du och kexar!......Hahahahaha. Tro det eller ej. Men så fel blev det en gång på fyllan! *Asg*
11. Favoritalbum just nu? Lasse Stefanz - Det här e bara början än.     ;-)

Har du någonsin...
01. Snusat?
Ja, fy fan. Deckade för tusan av kicken. *usch*
02. Rökt? På tok för mkt.
03. Hoppat bungy jump? Näää..men det är en sak jag SKA göra i framtiden.
04. Brutit mot lagen? Vem har inte det?
05. Fått dig själv att kräkas? Inga kommentarer.
06. Nakenbadat? Klart.
07. Varit kär? Ja :-)

Extra grejer
01. Tar du droger?
Nopp!
02. Vad använder du för schampoo? Goldwell. Men ibland när jag verkligen vill lukta extra gott i håret som håller länge, så blir det ju självklart Jane Hellen.
03. Vad är du mest rädd för? Att dom jag älskar ska försvinna..*hemska tanke*
04. Vad lyssnar du på just nu? Britney Spears - Radar
05. Vilken bil skulle du vilja ha? En jävla massa. Men just nu skulle jag vilja ha en stor familjebil.
06. Vem fick du senast SMS från? Martin...eller nej föressten..Camila.
07. Var vill du gifta dig? Vill jag gifta mig?

Slutfrågor
01. Pizza eller choklad?
Choklad..
02. Tränar du? Självklart.
03. Hur ofta? Så ofta jag bara kan och hinner. Ca 5 ggr i veckan. Räcker gott och väl.
04. Silver eller Guld? Silver.
05. Vilken film såg du sist på bio? Hmm..Är så ofta på bio att jag blandar ihop alla filmer.
06. Vad vill du helst av allt göra just nu? Få hålla om min son.



Lämnade lilleman idag. Snyft. Men så e de.

Tänkte gå och lägga min tidigare idag & läsa min nya kalle tidning ;-)

Men först en skönt dusch!

Ha en trevlig kväll.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback