Nikita!

Guud vad vacker hon é.

Igår va hon väldigt reserverad och så. Satt inne i hörnan och sa inte ett ljud. Men jag spenderade timmar framför henne och pratade en massa "gojja" (hehe). Idag när vi vaknade ocj gikc ut till henne så började hon snacka med mig och lekte lite och gick fram till mig. Trots att det bara är 2.a dagen. Äter gör hon oxå. *Glaaad*
Så hon ska sitta i buren och "lära känna mig" i ca 1 vecka innan hon får komma ut och flyga lite. Hon måste ha lixom visat att hon inte är rädd för mina händer och så innan hon får komma ut som sagt.
Gud vad kul och spännande detta är. Mammas lilla flikka!

Idag har vi slappelördag. Men ska snart till Zoozity..igen, hehe. Måste hitta bra matskålar till N.
Sen ska jag iväg och dansa kl 15 & sola. Sen är det lördagskväll. Och M kommer hit idag, med sin vovve, så det blir väl en långre promenad i lilla Vellinge ikväll. Trevligt.

Nej, nu ska vi först ner till Mimmas och äta frulle.

Ha en trevlig lördag!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaa kul gumman! :-D

Älskar dig!

2008-02-23 @ 23:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback