Morgan Pålsson!

Han e ju fan bara bäst.

Ikväll ska jag & josse se filmen på bio i Lund. Ska bli riktigt trevligt ;-)
Vi har alltid så jävla kul. Love you.
Tråkigt att man inte mår prima direkt..har mått sådär halvkasst hela förra veckan. Börjar bli lite orolig, borde kanske kolla upp mina hälsovärden tror jag. Aja.

Imorgon ska jag & sthlm-Josse ut och festa & dricka en deeel.Trevligt som fan. Löning för min del då.
Hoppas bara till allt gott att jag inte blir sjuker..har nämligen sjuka yrselattacker nu. *suck*
Jaaaajaaaaa. Nog om de skitet.

Ikväll innan bio blir de träning. Enbart styrke denna gången. Och imorgon ska jag dansa. Fan vad jag älskar min dans. Det finns inget på denna jord som är roligare än att få dansa ut sina känslor, lycka, sorg, glädje..eller vafan som helst. :-D

Japp japp. Mår som sagt braaa som fan! (om man räknar bort min idiotiska jävla k*k sjukdom)

(Rätt kul ändå att se hur vissar kämpar för att inte visa sin sorg, hat och svek genom att verka så jävla stark. Men hade personen i fråga baaaara vetat vad jag gjort i dennes hem, så hade den rätta "jag" kommit ut)

=)

Japp japp. Nu ska jag duscha och göra min fiiin för alla söta lundare guys.

Pussen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt ball film. Ha så skoj!

2008-02-26 @ 18:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback