Jess info!

Åhh, haft de fullspäckat nu heeela veckan.
Men på ett bra sätt :-)

Det började i torsdags på alla hjärtans dag. S ville hitta på nåt, jag med för den delen. Så han skulle boka bord, vilket han glömde, haha. Mupp. Så vi gick igenom hela lund och letade efter ledigt bord. Men nepp, det va dödsdömt. Så S idé va att in på Ica och handla en massa mat och gott. Jag fick dock inte se vad han hade i korgen, hehe. Han betalade allt..trots att jag strejkade. Sött av honom.
Han körde hem i förväg & när jag väl kom dit hade han hunnit tända ljus och dukat fint och påbörjat maten. Dööömysigt. Han är en jäkel på att laga mat asså. Helt sjukt. Han borde bli kock ist.
Aja. När han påbörjat förrätten så säger han typ "är du redo" och smäller upp värsta hmm, jag vet intye riktigt vad det va. Men nåt champange liknade sak, fast detta va ett mousserande vin, som blivit kolsyrat av sig själv. Haha. Hajjar inget, men tydligen va det nåt fint, och förbannat gott!! Han hällde upp till oss, och vi skålade.
Sedan fortsatte vi med maten och satte igång en bra skiva. Hade väldigt trevligt, och åt himla gott. Speciellt efterrätten ;-) Som va Vit chokladmousse med värmda hallon och björnbär. Förätten va en otroligt god Tomatsoppa som han fixade och trixade med innan han serverade den med smaksatt gräddfil, och vitlöksbröd.
Huvudrätten var pepparstekt oxkött med bearnaisesås och grönsaker. Mmm. Allt va såå gott.
Vi drack rödvin till maten såklart. Sedan gick vi in i vardagsrummet och lyssnade på gamla klassiker tillsammans och mös och snackade. Vad som hände därefter som han fick för avslutning på alla hjärtans dag tänker jag överhuvudtaget inte berätta om *Leeer*, men han verkade gilla de starkt *fniss*
Ibland får man bjuda på sig själv..trots att vi inte är ett par.
Kvällen blev sen och vi somnade tätt tillsammans. Dagen efter va det dax för jobb. Drog direkt till jobb. Och slutade inte förrän kl 21. Direkt efter jobb stack jag till S igen. (Tur man har ombyte i bilen, haha) Köpte med mig pizza & hyrde film. Det va oxå en mysig lugn kväll. Snacka om att jag sov gott den kvällen. Upp på morgonen igeeen för att jobba. Men jag va tvungen att köra hem om för att ta min medicin som jag glömt i 2 dagar, och det kändes i hela kroppen ska ni veta. (Ryser). När jag kom hem möttes jag av en stirrig och orolig daysie som skrek efter min uppmäksamhet. Som sagt. Visste genast vad som va fel. FUUUUCK. Varför nuuu? Jag ska ju jobba. Panik ringde till alla som kunde hjälpa mig. Underbart snälla Emma kom hem till mig och tog över. Hon satt här i flera timmar och höll koll på henne och ringde mig då och då för informera. Tills lut va hon tvungen att gå, och då hade inga ungar kommit än. Efter timmars kämpade att få komma hem och hjälpa mig tös, så kom jag hem och samlade ihop alla ungar från höger och vänster kändes de som. Och hjälpte henne med resten av jobbet. Hon va riktigt duktig denna gången. *Stolt* Sov hemma den kvällen. Va för trött. Har ju inte fått allt för mkt sömn de senaste dagarna ;-) Men ack vad mysigt jag hade de. Dessutom skulle jag börja jobba kl 8 på morgonen dagen efter. Eller ja, de va planerat så iaf. Vaknar kl 06.45 av att klockan ringer. Ställer om den på 07.00 och somnar...........ZzZzZzZZzZzZz. Vaknar av att katten flåsar mig i ansiktet. HELVETES JÄVLA FUKKING SKIT blir mina första ord på dagen. Klockan va då 09.55. Jag skulle börjat jobba kl 08.00 och resturangen öppnar kl 10.00 plus att en medarbetare stått ute redan i 30 min och frysit för han inte kommer in med tanek på att det är jag som öppnar. Treevligt. Med hjärtan i halsgropen och pulsen på fel nivå körde jag fort som faaan till Lödde.
Väl framme va det att sätta igång. Jobba, jobba JOOOBBBA! Efter ett tag lugnade de ner sig. Hade ju ändå inte ett smack att göra på 2 timmar. Tiden gick fort och sen va det dax för att sluta. Alex och liam satt utanför i bilen och väntade på mig. Spang ut så fort jag slutade för att möta min älskade son. Han sov på ratten i alex knä, men vaknade så fort jag öppnade dörren och han gav mig de största leende han gett mig. Maaammmaa skriker han. Och så håller han om mig hårt hårt hårt och pussar mig hela tiden. Och så gör han ifrån sig ett mysigt ljud som låter: *mmmm* *mmmm* *mmmm* Hihi. Gud i himlen vad jag älskar det barnet. :-D
Vi åkte till Zoo city för jag skulle se vad som tar för en sån gojja jag ska hämta imorron..Ahhh. Japp.
Det har blivit ändrat för jag fått ett bättre pris och en bättre och roligare fågel. En "riktig" gojja som blir väldigt tam, lär sig prata som tusan och är väldigt social.
Dvs en Blåpannad Amazon.



Visst e dom bara såå söta?? :-D

Ja, ni kan ju själv läsa om den på nätet om ni är intresserade. :-)
Man kan ju tacka ngn där uppe att jag träffat en zoo kille med kontakter. Sjuuukt bra kontakter *hihi*
Annars hade aldrig denna dröm gått i uppfyllelse. För fy faana vad dyra dessa djuren annars är. *Puh*
KUUUL!
Självklart kommer jag ta en massa bilder på henne när hon kommer till sitt nya hem. Så håll utkik i bloggen framåt senare kväll.

Imorgon är jag annars ledig med min älskling. Tänkte ta honom till frissan imorron, och göra nåt kul. Hehe.
Men vi får se. Det ska vara vår dag imorron. Min älskling.

Här kommer bilder på kattungarna (L)


image557


image558


image559


image560


image561


Åhh. Mina små älsklingar! Det bästa börjar när dom öppnar sina ögon och börjar söka sig utåt. *S*


Japp, japp.
Imorgon händer de grejjer.
Ska sova nu eller iaf fortsätta läsa min braiga bok :-)

Godnatt Svarje!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh. Så sööta!! :-D

2008-02-18 @ 11:00:32
Postat av: Rebecca

gud så söta små kattungar! (a)
oturligtnog är jag allergisk. :/

Postat av: Anonym

visst är han?! :D man blir helt kär i honom.. :$ hihi.

2008-02-18 @ 21:47:06
Postat av: Rebecca

förresten, det var från mig! :P

2008-02-18 @ 21:53:59
URL: http://spidermansdotter.blogg.se
Postat av: Anna

Tycker du inte att din katt har fått ungar nog? Det är inte rätt kan läsa i din blogg att det var inte så längesedan hon fick sist! Stackaren!

2008-02-19 @ 06:30:38
Postat av: Jessica

Hör att du inte kan nåt om katter, så låt då bli att kommentera.
Tack!

2008-02-19 @ 07:52:10
URL: http://wiren.blogg.se
Postat av: Rebecca

tack så mycket! :/

2008-02-19 @ 11:37:51
URL: http://spidermansdotter.blogg.se
Postat av: Rebecca

jag vet att det är tvångstankar, men jag vill liksom inte erkänna det! höhö! 8-D
visst är det? jag kan liksom skryta om det:
Rebecca är en charmig tjej i och med sina tvångstankar, det är DET som gör henne speciell!
HAHA! :D

2008-02-20 @ 09:48:28
URL: http://spidermansdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback