Helt vanligt kan va farligt.

Stod i köket för jag skulle skära upp lite äpplen till alla djuren i hemmet.
Äpplet va rätt hårt, så fick ta i lite. Just då knäcks kniven av från skaftet och av trycket så flyger den rakt upp i luften utan att jag hinner reagera och hamnar rakt ner på min hand. Ehm.. AAJJ SÅ IN I HELVETE!!!!
Fatta hur ont de gjorde. Stod och tittade mig runt och ville att ngn skulle tycka synd om mig. *s*
Meen nej, fick snällt gå & torka av blodet och tycka synd om mig själv.
Va ju tvungen att ta en bild snabbt innan jag torkade av, hehe.


"That´s what blogg is for" ;-)

image570

Okeeej då. Lite för att ni oxå ska tycka synd om mig :-)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser otäckt ut

2008-02-28 @ 15:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback