Fredag...igeen!

Man blir ju nästan rädd så fort tiden går, eller är de bara jag som tycker den göär de?!
Shit. Vad va ju nyss helg. Satt med lillemannen och åt sötsaker och mös framför tv.en på fredagen. Det känns som igår. Ifs ska jag inte klaga såhär års. Man vill ju bli av med detta skitet och hälsa våren välkommen så fort det bara går. Men problemet är att det fortsätter att gå liak snabbt när väl våren och sommaren kommit, och helt plötsligt är de jul igen för tusan. Och jag blir ju 26 år detta året. Fatta.. 26 jävla år. Shit. snart 30 för tusan. *Ryser*
VILL INTE!!

Sitter just nu och äter frulle i knä´t. Verum hälsofil med smak av persika och nån musi i. *mumma*
Men den smaken är bara för tillfället. Trisst.
Ikväll blir det tyvärr ingen träning eftersom jag jobbar till stängning.
Sen blir det fort som fan hem och göra vid sig och ta en god drink. Sen sticka till Hipp med tjejerna. 10 kr för drinkar fram till kl 00, så vi ska "förfesta" där tänkte vi. Billig fylla. *s*

Aja. Nu ska fröken hoppa i badet inna jobb.

Föressten. Kan ngn annan förklara vad fan det är som pågår på denna bild??

Kille eller tjej??



Puss

Kommentarer
Postat av: Kim

Äntligen fredag! :)

Postat av: Anonym

när kommer det bilder på lillemans rum? vill ju se hur det blev :D

2008-02-01 @ 13:23:29
Postat av: Jessica

Jaa..helg! :-)

Bilder kommer in på måndag.
Lovar! ;-)
Då har jag fått upp alla hans saker på väggarna och gjort ordning. Så måndagkväll när lillen kommit så kommer de bild! :-P
(Vill ju inte sätta in en bild på ett halvdannt rum)

2008-02-01 @ 13:44:54
URL: http://wiren.blogg.se
Postat av: Emil

Äcklig bild kanske :S Men tack för kommentaren, din blogg var bra den med :) Fast bilderna här var ju kanske lite avskräckande :S haha

2008-02-01 @ 13:52:51
URL: http://eliassson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback