Dejt ikväll.

Hej hej.

Håller på att städa och tvätta nu. Alltid lika kul ;-)
Trött som tusan e jag. Måste ta en matbit snart. Har väldigt lågt blodsocker.
Sen ikväll vid 18.30 så blir jag upphämtad av den här killen som jobbar på Zoogiganten :-)
Vi ska in till stan och ta en fika. Ska bli trevligt. Är faktisktinte nervös för han är en "pratare". Han e som mig. Pratar, skämtar hela tiden. Känns så avslappnat.
Ja..så vi får se *s*

Imorgon är det Alla Hjärtans Dag. Vad tycker ni om den? Jag har alltid älskat den dagen och tyckt att de varit nåt speciellt. Men sen Alex och mitt förhållande så har jkag slutat bry mig, eftersom jag fick aldrig något, vi gjorde aldrig något..(han fick såklart av mig). Så jag tröttnade på den jävla dagen.
Visst bryr jag mig fortfarande om den dagen innerst inne, men har ju ingen pojkvän, så har ingen nytta av den i år.
Får se om någon nångång kan få mig att gilla dagen igen?!

Nej, nu kallar tvätten :-)


Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till gumman! :-)

2008-02-13 @ 13:12:11
Postat av: Lisa

Det förtjänar du! Lycka till.

2008-02-13 @ 15:16:53
Postat av: Liz

lyack till..läste om er träff på zooG =)

2008-02-13 @ 18:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback