Kärlek?

Gomorron.

Har inte riktigt tid och ork att sitta och berätta så mkt idag känns det som, men lite detaljer ska ni få höra :-)

Förra fredagen hade ju jag och min bästa vän jensen en helkväll tillsammans.
Den började hemma hos honom med massa dricka, dans och tvspel. Det blev ett snabbt beslut om bio besök, där vi såg Arkiv X. (Se aldrig den, suger fett) Sen efter det blev det taxi till Big Bowl, där vi körde race.
På banan brevid va där ett par trevliga killar som vi snackade, drack öl och hade trevligt med. En av killarna fick jag en "känsla" med. Han trodde först att Jensen va min pojkvän, och vågade inte visa nåt. Men såsmåningom komd et fram att jensen och jag bara är bra vänner. Då började jag och R snacka mer med varann och ja, lite mer öppet. När kvällen på big bowl va slut, så drog vi till Etage ist. Där blev det helrör och massa gott. Gissa vad berusad denna fröken va...jisses.
Det blev väldigt mkt flört mellan mig och R, och vi alla hade sjukt trevligt. Vi bytte nr, och sedan dess har vi träffats varje dag. Han va här hela helgen och vi hade jättemysigt. Han är gudasnäll och allt det där och tycker om mig som fan. Nästan för mkt kan jag känna, men jag kämpar att komma med i hans takt..men det verkar gå segt. :-( Jag tycker om honom och så, och hans leende är enormt...men...ja..där kommer de vanliga "men". Som jag sa, han e hewlt underbar och så, men det fattas nåt. Känns som vi är för olika på nåt sätt. Han är lite yngre till sättet, och det va inte bara jag som märkt de. Jag letar efter nåt "woow", här finns inga "men". En man med bra jobb, hem, och stabilt liv. Har en stark känsla av att R inte har de. Och eftersom han blivit så förälskad i mig på denna veckan, så kan jag inte bara säjja att jag...jag vet inte ens vad jag ska säjja. *suck* Jag måste träffa honom för att succesivt få honom/oss att inse att detta inte kommer funka. Han är en sån go kille och förtjänar en tjej som uppskattar allt han har att ge henne. Men tyvärr så tror jag inte att han kan ge det jag och liam behöver. Så jävla sorgligt.

Usch ja.. nog om det.


Vill bara säga "Emma, du är bäst, du vann allt du kan vinna, älskar dig!"


Nu ska jag och Liam åka till jensen böffhouse och äta lunch, sen ska han till Alex. *Gråter*..vill inte de. Verkligen inte. Ska frga alex om jag kan ha honom inatt igen. Vill inte sova i en ensam säng..vill ha pojken i mit tliv där med mig.
Gud asså..en sån kärlek jag hyser till mitt barn är det starkaste jag varit med om. Det är otroligt.








Visst e han underbar!


Nu ska vfi kila.

Ha en bra dag

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till gumman. Du är så vacker och kommer hitta den rätta väldigt snart. :)

2008-08-12 @ 12:46:14
Postat av: Anonym

haha hon hitta den rätta till att börja med får man ju hålla sig till en då ju och enligt hennes blogg så verkar det ju som om hon hittar den rätta varje dag fast olika killar hela tiden haha

2008-08-13 @ 11:55:44
Postat av: Jessica

"Hittar den rätta varje dag"? Hur är det möjligt? Sött av dig att ha så låga krav på den rätta, men mina e större än så. Men visst stämmer det bra med att jag träffar många. Jag älskar killar, och älskar att vara singel och dejta. Är kräsen, och nöjer mig inte med vadsomhelst, så letar, letar och letar, och trivs väldigt bra med det, så "Haha" på dig själv :-)

Postat av: Anonym

Förstår precis vad du menar med att lämna ifrån sig den man älskar mest på hela jorden. Jag kommer att hamna där snart, vill inte! Fin blogg och fina bilder, den gav mig lite enrgi i allt elände.



Ha det gott!

2008-08-23 @ 23:04:05
URL: http://mammatillunderverk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback