Fredags myspys.






Jobbade natt igår..fy fan :( Massa, massa, massa o göra. Vad e de med folk idag? Vad har hänt med att laga mat hemma? *Suck* Men iaf. Va hemma vid 3-4 tiden. Försökte somna, men det gick inte så bra. Spydde och hade mig. Och huvudvärk som bara den. Skumbanan. Iaf. Sovit 2 timmar inatt, för har fan inte kunnat somna..jävla skit.
Well, well. Nu är jag iaf hur vaken som helst med huvudvärk och täppt näsa...nä, fy vad jag klagar och gnäller. Sorry.
Ska strax hem till Jensen. Det är "vår" dag idag. En hel dag. Ska komma dit såhär äcklig och gnällig, sen kär vi allt därifrån. Ska duscha och allt där. Det är en dricka sprit och mysa dag. Haha. Han har laddat upp där hemma.
Fast innan spriten ska flöda ska vi ner till Ving. Vi har hittat en sista minuten resa till Sunny Beach den 23.e. Så jäävla najz. Han ska bara få ledigt från jobb, sen bokar vi, och bara drar iväg till Bulgarien!!! Åhh!!

Jepp jepp. Så e de.

Sååå nu ska jag kila...

Ha en trevlig fre alla, för det ska jag fan ha!!


:P


Kommentarer
Postat av: vera

Hej gumman.

Visst var emma grymt bra ikväll!

she Rocks like hell:0)

Du hur får man in en egen kamera video på bloggen??

Jag har ju filmat Emma så klart å vill lägga in den.

Tack på förhand! Kram Vera!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback