ZzZzZz..

Sitter här och fyller min mp3 med ögonen i kors..ZzZz..fattar inte hur t rött en människa kan bli. Sängen rooopar så desperat på mig, men jag lyder inte...inte än. Måste fylla min mp3, ska ju trots allt sitta på tåget i ett ex antal timmar. OM man bara haft en laptop ;-)
Ska ta med kudde, ögonlapp och en snuttefilt, hehe. Ska försöka få lite sömn på tåget hade jag tänkt.

Känner nerverna är rätt utanpå idag? Brukar inte vara så nervös, men nåt skumt i magen är de, hehe. Detta är ju trots allt en sak som kan avgöra mkt i vårt liv som sagt.

:-) Lovar att höra av mig, så fort jag kommer tillbax till Centralen och ska åka hem. Har bestämt mig att åka hem trots allt samma dag. Blev för dyrt och massa klydd annars. Får åka upp och hälsa på en annan dag.

Nääää....jag kooommer sängen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Milla

U CAN DO IT!!!! /Love your sissie

Postat av: Emma

Jessica. Detta är din chans. Som Milla säger, U can do it! Love yaa and go break some legs!
Hörs ikväll snyggo... =)

2008-04-19 @ 12:47:14
Postat av: Jenny

Lycka till!!! Hoppas du kommer med

2008-04-19 @ 16:35:58
URL: http://londonjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback