Vårkväll!

Vilken natt jag hade igår. Va på 2 olika förfester. Först en på Unionen i hbg och sen drog vi vidare till Villan i hbg och festade. Sen till slut hamnade vi på Tivoli där festen fortsatte och så kul vi hade :-)
Märkte ju att man saknat Mats väldigt mkt. Träffade honom ett tag precis när jag och alex bröt upp. Va ju några år sedan. Men ack vad kul vi hade och blidde kanske lite för mkt av de goda. Det märkte jag dagen efter jag skulle försöka resa mig ur sängen. Fy fan! :-)

Hämtade liam på eftermiddagen och vi drog en sväng inom Jenny och Moa. Mös lite, sen drog vi vidare för att möta Camilla och Eldar för grillning och spela fotboll på en bakgård. Massa trevligt folk, god mat och skojjiga saker. Soooom man saknar sånna här kvällar på vintern. Jisses. Och måååånga fler ska de bli. Liam tycker oxå det är så kul.



Hela härliga gänget.
image602



Jag, syster och lille pojken.
image603



Klätterapa :-) (inget blod, bara haft väldigt kul att stämpla sig själv och alla, hehe)
image604



Såhääär kul kan man ha med vårens första fällda blomblad...underbaaaart!
image605



Och såhääär pigg ser man ut efter en hård och lååång natt. :-)
image606


Haft en underbar kväll som sagt.
Ska spela lite yatzy nu med en vän över nätet. Imorron blir det folkets park för mig och lillemannen.


*Slängpuss*

Kommentarer
Postat av: Anonym

lika söt sliten :)

2008-04-28 @ 00:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback