Vårdag.

Vilken övermysig dag.

En lång och härlig vår promenad med lillkillen. Fottade, plockade och luktade på blommorna och bara njöt av den brännande värmen. Jisses. Köpte varsin glass och kort därefter mötte vi upp Jenny och Moa. Vi tog en lång i skön fika på Mimmas. Sen va de promenad hemåt igen. Lika skönt denna gång.
Åkte och handlade korv, och tillbehör. Grillade med pappsen som fyller år idag. Grattis pappa, älskar dig!
Sen käkade vi Björnbär/hallon smulpaj med vaniljvisp...*mumma*
Och efter ett skönt bad så la jag Liam i säng och själv sitter jag här och slappnar av.

Älskling står och dagdrömmer och njuter i solvärmen.
image608


En hav av Tusenskönor :-)
image609


Älskliiiingen.
image610


Måste ju förgylla våren på bild. (Fick en bra närbild på blommorna och bakgrunden suddig som jag ville)
image611


Och den här häftiga bilden lyckades jag få bakgrunden klar. Ser coolt ut :-)
image613


Älskar att fotta naturen.


Imorron ska vi till Folkets park och njuta en heldag. Förmodligen blir en stor och härlig glass på glassfabriken ;-)

Nu är det lite snack om Minestry Of Sound på Slagt på Valborg. Kan bli sjuuukt trevligt. Vi kämpar för att få tag på biljetter.
Men kul ska de bli..:-)



Puss

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej
Har läst lite på din blogg och för ett tag sedan skrev du att du hade problem med maten. Har det gått över för nu läser man ofta vad och hur ofta du äter eller är det bara för att dölja. Jag hoppas verkligen att du mår bättre men förstår att man inte blir frisk så fort. Önskar dig lycka till!

2008-04-29 @ 10:00:26
Postat av: Jessica

Det är både och faktiskt. Insåg att det blev så mkt omkring min sjukdom efter jag öppnat mig, så man tillslut själv låter bli att prata om den, så kanske andra oxå gör de?! Men ska faktiskt säjja att de har blivit såå mkt bättre. Idag KAN jag faktiskt äta middag utan att kräka upp de igen, och de känns skönt. Men det är ju så att när man sen tittar i speglen så mår jag otroligt dåligt, vääldigt dåligt. Kräker en hel del fortfarande, men kämpar på.
Tack ska du ha!

Postat av: Anonym

Kul att höra men jag hoppas du inte ger upp och kanske har sökt el söker hjälp. Har sett detta på nära håll och dem är fantastiska för även om nära och kära värnar om dig så vet och kan dem inte allt. Så än en gång lycka till, det är inte lätt men allt går.

2008-04-29 @ 13:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback