Uppdatering.

Hej alla glada.

Jisses vad jag saknar mitt internet. Men om ca 2 veckor har jag det igen :-D
Sitter just nu hos Mamma och Ulf. Hela tjocka släkten samlad nästan. leker för fullt med Abby och Timon. Dom är helt underbara som små voffsingarna. När mitt internet väl kommer tillbax så ska jag videoblogga igen.

Idag har jag jobbat. detta är min sista vecka i Lödde, sen blir det Lund. Så jäkla najz.
Ska bli kul att lära känna nya människor och allt det där. Längtar.

Efter jobb idag åkte jag och köpte en cykel till liam. han blev jätteglad och morfar håller nu på att sätta ihop den. Sen ska vi ut och lära honom cykla. Han är inte så jättebra eftersom vi inte låtit honom cykla så mkt. :-)

Vet ni vad. "Ensam mamma söker" ringde mig idag. Kom vidare ett steg till. En mkt längre intervju och lite mer "prat" lixom med en trevlig kvinna. Så ännu ett steg närmre. Det känns jättebra faktiskt! :-D
Får se om man kommer ännu ett steg till, hon lät rätt positiv kände jag. *Glad*

Vilket underbart väder det har varit idag asså. Känner verkligen våren kommer med stormsteg. Underbart.
Nu har jag äntligen fått ihop ett gäng som ska med till Liseberg den 26.e April när dom har premiär. Längtar ihjäl mig. Sen måste jag såklart hålla koll på alla marknader och dylikt. Är en riktigt marknadsmänniska som de flesta vet. har ju vuxot upp med sånt själv, och min son tycker oxå sånt är urkul.

Aja. Nu e cyklen klar och jag fick helt plötsligt bråttom.

Hörs snart igen & lovar att ni ska få se Moa snart. Gudasöööt.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback