Tisdag!

Blev fottad sist vi va ute så tänkte bara dela med mig bilden för er som är intresserade. Och ni övriga kan blunda..

image593

Emma är så jävla vacker..En riktig läckerbit. :-)

Men kul hade vi och en aning svettiga på bilden för som ni säkert vet så står vi inte still i 2 min under en hel utekväll. Ack vad härligt.

Har länge nu lovat er en bild på lilla Moa. Men eftersom jag inte har internet hemma så blir det svårt, då jag har alla kamera inställningar där osv. Men såg att pappa fått en bild skickat till sin data, så den lägger jag in :-)

Kolla såååå vacker hon är!!

image594

Åhh älskar dig Moa!

Bättre får ni snart. Ska lägga in ett videoklipp där hojn är en dag gammal.


Nu ska jag snart hämta min älskling. Cirkus ikväll jue vid Vanningen.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mingla

får jag fråga dig en sak?

Postat av: Jessica

Fråga på du!..

2008-04-08 @ 12:29:25
URL: http://wiren.blogg.se
Postat av: josse

aaa ni e så jävla heta brudar! Saknar er! Vad söööt lilla moa är=)Sötnöt!Väntar med spänning på svaret från ensam mamma söker..iih!Puuuusss

2008-04-08 @ 19:35:31
Postat av: Anonym

Hallå vadå Emma snygg läckerbit...Du själva då är precis lika snygg som henne ni ser så söta ut båda.

2008-04-08 @ 20:54:37
Postat av: Emma

Hahha förstår inte vart du ser det vackra i mig på den bilden Jess, haha mitt huve tar fan upp hela bilden hahaa. Du däremot är söt som socker!! Hoppas du haf en mysig daga idag. Puss haj

2008-04-08 @ 21:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback