Sikken dag.

Kom till jobb imorse. Ställde mig i kassan och det första jag säjjer är att de luktar väldigt bränt. 5 min senare så får vi utrymma lokalen & ringa brandkåren.
Vi ser inte att de brinner, men röken är tjock och jobbig att andas in, plus att belysningen hade pajjat.
Efter max 3 min kommer 2 ambulanser som frågar om vi andats in röken, vilket vi självklart hade gjort, men inte i kanske så stora mängder som dom antog. Sen kom ytterliggare en läkarbil, 2 brandbilar och en polisbil. Vi som jobbade stod vid ingången och frös häcken av oss, medans man hade publik långt ut på gatan. Klart folk är nyfikna, jag är likadan :-) Det kom ett helt gäng heta branmän med syrgasmask och värsta dräkterna och gick in. Dom började leta med manicker och prylar, men kunde inte komma underfull med va det va. Resturangen brevid undrade vad som hänt eftersom de luktade rök där inne oxå. Efter ca 45 min hittade dom felet. Det va en gammal fläkt precis vid ingången som skurit så illa att de börjat brinna lite, för att sedan gå över till sån där farlig rök.

Efter några elektriker besök så kunde vi öppna igen. Skönt.

Hämtade Liam efter jobb och vi drog och käkade och sen hem.
Det va lite problem mellan mig och Alex ang Liam på lör.
Men nu är allt fixat. Alex har genom 50 samtal äntligen fått tag på hon som har hand om programmet. Hon som ringer mig varje gång. Trevlig tjej det där. Där berättar han hur det ligger till med att Liam är i Vemdalen på lör osv osv osv. Då säger hon att det är helt okej att Liam inte följer med, och att de absolut inte minskar mina chanser att komma med. Sen passade han på att fråga hur allt är och vad som kommer hända när det gäller Liam. Han får reda på vad han vill, och nu är han mer positiv till det hela. Sköönt. Hon tyckte de va bra att han ringde. Sen ringde hon mig för att berätta att han ringt och berätta för mig det hon sa till Alex, så det kändes döööskönt.
Så om dom ringer mig imorron, så får jag veta om jag ska upp till Sthlm på lör eller inte. Jag kan bara hoppas och be med mina bara knän. Är ju såå nära nu. *Ler*

Ska snart på Bio. Men Kim, Emma, och Andreas. Ska se antingen Rec, eller Min brors flickvän.

Får se...får se. Kommer iaf sakna ihjäl Liam nu när han ska vara borta tills på måndag. *snyyyyyyft*

Puss


image599

Kommentarer
Postat av: Anonym

Love you sweetie. Du kommer lätt komma med och göra kanon tv :-D

2008-04-16 @ 19:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback