Pildammarna.

Efter en god glass och ett långt härligt solsittande så bestämde jag för att åka till parken för första gången denna våren. Haaarrliiit. Alla dessa söta ankor som gick där med sina "kullar", så sööta, så söööta så.
Solen stekte, folket log, ankorna fräste (hehe), Liam hoppade omkring, och jag log. Japp..det är ju verkligen vår!


 



Imorron är de ju för tusan Valborg. Jobbar till kl 20.00 seeen är det fest, fest och fest. Fixat biljetter, härligt Emmis..-D Sjukt najz och grymt mkt folk!



Jupp Jupp :-)



För övrig längtar jag så sjuuukt mkt till den 5,6 och 7.e Juni. Tält partaja som bara den med snygga rockare, hehe.
Sweden Rock Festival.


Hihihihi!


Nej, nu ska jag fortsätta kolla litta på Ally. Hon väntar på mig. :-)


Liam full fart i backarna :-)
image617


Vår i Parken.
image618


Älskade Malmö Stadion! :-)
image619


Sööööta! :-D
image620


Japp, japp. Hörs snart igen!

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur lägger du upp videos?? kan du förklara. tack på förhand.

2008-04-30 @ 12:19:45
Postat av: Jess

Jag lägger upp dom via Youtube. Tar sin tid och är litta småjobbigt. Men det är de värt ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback