Nyhet!

Ännu ett steg närmre en stor möjlighet till kärleken och ett nytt liv.

"Ensam mamma söker" kommer hem till mig och liam på lör för att träffa oss och se hur vi bor och hur vi har det och hela köret. Ska bli riktigt kul och spännade. Såå vi får se hur det går. tar inget för givet, mehn hoppas verkligen på denna möjlighet i vårat liv.

Har nyss ätit sushi med liam, Emma  & Camilla. Jättegott. Nu ska vi hem till mig och titta på film och snacka litta skit :-)

Ha en trevlig kväll alla.

Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller tummarna att du kommer med. Jag hade suttit bänkad framför varje avsnitt. Lycka till!!

2008-04-04 @ 08:50:44
Postat av: Anonym

Du skulle göra grymt bra tv med din personlighet.
Lycka till. Du är en toppen mamma.

2008-04-04 @ 12:19:21
Postat av: Anonym

Hoppas hoppas hoppas du kommer med!!!

2008-04-04 @ 15:34:33
Postat av: Therese

Håller tummarna för dig Jessica!! Hade varit roligt;)

2008-04-04 @ 16:32:57
Postat av: Anonym

Klart dom vill ha med diiig! :-D

2008-04-04 @ 19:50:59
Postat av: Anonym

Förstår inte hur man kan utsätta sig själv för sådanna pinsamheter och skämma ut sig totalt inför svenska folket. Visst man vill dejta men HERRGUD varför i tv, det är så patetiskt så det finns inte. Och att du kan vara glad för det kan jag än mindre förstå..

2008-04-05 @ 10:03:33
Postat av: Milla

Oh herregud. Skit ner dig sistnämde kommentaren. Skit du i andras liv så mår du säkert bättre, Avundsjuk sak om du fråga mig. Sätt ut ditt fula namn om du vågar.

Hej & Svej

2008-04-05 @ 22:01:20
Postat av: Anonym

Rätt kul att så fort någon riktar kritik mot blogginnehavaren så e den personen dum i huvudet lär er ta kritik ist för att bete dig som en 12 åring. Men det är du kanske vad vet jag?

2008-04-05 @ 22:47:43
Postat av: Lava

Du måste ju uppdatera hur det gick idag (lör.) Spricker utav nyfikenhet!!!! :o) Håller tummarna *trycker så det gör ont*
Kram

2008-04-06 @ 00:15:10
Postat av: Emma

Du utan namn är den som är patetisk. Kritik kan alla ta till viss nivå men den som inte vågar stå för sina åsikter är den som är mest patetisk i mina och säkert många andras ögon. Du är en sån typisk "bully" osäker och totalt ointressant, det enda sättet för dej att få lite spänning i ditt liv är att sitta och klanka ner på andra och se vad andra svarar så att du kan tjabba emot ännu mer. Det är patetiskt! Jessica du och Liam rockar fett both in real life och ännu mer på tv om det nu skulle hända *håller tummarna* Alla skulle fan älska det programmet! Love ya sweetheart! Puss

2008-04-06 @ 20:32:27
Postat av: Milla

Hey Anonyma! Kritik mot bloggerskan? Om jag får säga mitt så har du inte ens något att säga till om, Lär dig skriva konstruktiv kritik ist för att bara hata! Läs eller skit i det bara, Vi alla som läser för nöje klarar oss mycket väl utan negativa kommentarer. Du e den enda här som e patetisk!

2008-04-06 @ 22:14:24
Postat av: Sara

Jag kan säga att jag skäms inte för att lägga ut mitt namn, det var jag som skrev att du var pinsam vilket jag fortfarande tycker och avundsjuk svar NEJ. Man är desperat till tusen om man utsätter sig själv för något sånt. Och alla har rätt till en åsikt. Och det är sjukligt pinsamt och man tänker mer med tårna är hjärnan eller hjärtat. Men good luck! Du kommer verkligen behöva det!

2008-04-07 @ 21:37:32
Postat av: Emma

Sara sara sara? Hmm men vem är denna Sara? En person som absolut inte känner Jessica och påstår sig vara Sara och bara dömmer henne för vad du läser här? Om du nu inte känner Jessica eller är ett dugg avundsjuk på henne såå varför lägga ner tid och energi på att skriva skit om henne? Man kan ju undra hur många bloggar du attackerar med dina åskiter. Osäker människa den där Sara.

2008-04-07 @ 23:36:14
Postat av: Sara

Osäker är väl ändå den som attackerar på kritik ;) AH tänk på det lilla Emma och Jessica.. osäkerheten sitter nog i er själva :) Bye bye sherrypies ;) Big smiles on your faces :D Även om du fortf är sjukt pinsam!

2008-04-08 @ 18:18:27
Postat av: Milla

haha. Den här "sara" sa att jag måtte vara en 12 åring som skrev förra kommentaren, Kolla hennes sista kommentar! Haha. tillåt mig skratta. Snälla du, lägg bara ner.
Osäker är den som attakerar på kritik? Snarare försvarar. & undra då om du e självmordsbenägen för att skriva så mycket skit till Jessie om vi nu är osäkra?

2008-04-08 @ 19:10:12
Postat av: Emma

Hahahahahahahah. Jess din blogg har blivit ett bitches place. Överball. Om vi fortsätter med detta såå lär du bli den mest lästa bloggerskan i Sverige haha. Värsta Kritikplatsen. Osäker är väl den som attakerar på kritik? Hur fan få du det att gå ihop? Man attakerar för fan inte på kritik man försvarar sig och försöker få den andra att förstå att lilla "sara" är nog ute och cyklar när det gäller en del. Men men visst vi kan kalla det att jag attakerer om det är så du ser det. Kom ihåg en sak bara det är inte jag som sitter och skriver en massa nerklankade saker på andra människors bloggar, det är du vännen. Jag bara ställer upp för en vän som absolut inte är pinsam nånstans. Så länge jag inte sitter och letar upp människors bloggar och säger idiotiska saker så kan jag sova gott om natten. Oj, ett helt jävla brev. Nice, det gillar du va "sara"? ;) Jessica, du är unik och helt enastående som mamma. JAG ÄLSKAR DEJ!!

2008-04-08 @ 21:28:56
Postat av: Carro

Millan du vet nog vem som är hemkommen
och har börjat och bloggat Hon är sjukt störd för hur söt och hur bra Jessi har det nu och hon får gå kvar hos sin pojvän som är NOT trogen....hahaha För när dom var bortresta så var det lugnt vatten! Kolla på hennes blogg.Kul Jessica om du kommer med programet.

2008-04-09 @ 12:17:50
Postat av: Anna

Den där Sara verkar ju mogen... haha

2008-04-09 @ 13:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback