Nattamaud.

Det är ngt som jag typ aaaaldrig annars sysslar med. Äter på natten. Men fy fan vad hungrig jag blidde, bara sådär.
Tog min goda lingogrova med den otroligt goda Onsala korven. *Mumma* Så..nu e man mätt och belåten. Eller ja, nu ljög jag. Mätt e jag, men fan inte belåten. Tvärtom. Ångestfylld. Meeeeen får tänka på blommor och bin ist.

  Jahapp. Man kanske skulle prova med att sova litta? Jag vet inte vem i min familj som gett mig dessa hemska vanor. Att aldirg gå och lägga sig förs kl 00..Spelar iiiingen roll hur jävla trött jag än är, kan sitta här tills jag stupar. :-)

Satt och snackade med en killkompis på msn idag. Han är en sjuukt rolig kille med humor som kommer långt ifrån hjärtat. Han är duktigt på allt möjligt. Bland annat att teckna olika serier. Han har gjort en del. Och nu har han skapat en kille som han kallar för Jörgen som sysslar med hårdträning & ela kittet. (Den här Jörgen finns irl)
Här kommer lite godningar :-)


image615



image616

Hehe. Han e grym på att teckna ;-)


Sitter och funderar. Det här med Egopics. Är det nåt folk vill se, eller blir man stämplad som en jävla diva då?
Jag har en hel del läsare, och frågar er nu lixom, vill ni se mer av mig? Eller bara folket runt omkring mig, som jag anväder mig utav idag. Det är ju kul att veta vad ni vill se i min blogg. Kan ju samtidigt tycka att det är tråkigt att med tanke på hur många läsare jag har, så är det så få som kommenterar. Det är faktiskt kul att få respons och åsikter. :-)
 
Såja. Nu har jag skrivit av mig litta.

Nattinatti!


*Smack*

Kommentarer
Postat av: Mats

Mer bilder åt folket :) oj dags för jubb. Ses kanske på Valborg. PUSSS

2008-04-29 @ 06:26:02
Postat av: Jessica

Haha, det ska du få :-) Ja, hoppas kan man ju göra. *s* Puss

Postat av: » C a r r o

det va roligt när du la ut video, men även många bilder är toppen :) bilder av vardagen är roligt o se.

2008-04-29 @ 12:06:35
Postat av: Milla

Riktigt fattiga seriet alltså. Ser inte nått kul i någon av dom. Haha.

2008-05-07 @ 00:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback