Mysdag.

Haft en jättemysig dag idag.
Fick lilla Moa vid 13.30 tiden, och då mötte jag Anna och promenerade till Mimmas och mötte upp Emma där. Fikade länge i solen och snackade om allt mellan himmel och jord. Jättemysigt. Sen lämnade Alex Liam och han ville typ genast hem, hehe, så de blidde att vi vandrade hem till Mamma där vi stannde i flera timmar. Åt middag, mös med Moa, hundarna, snackade och gosade. Sen vid 18 tiden kom Jenny och hämtade sin lille bajsunge. Japp, bajsar är ngt hon kommer få Nobelpris över. Jisses. :-)
Eftersom alla andra bilder och filmer blivit så dåliga, så har jag gjort en lite längre och sötare snutt på henne. Kolla här :-)

 


Är till min förvåning ledig imorron oxå. Men känns riktigt skönt för då ska jag & Liam ha en underbar dag. Tänkte faktiskt åka över till DK och gå en vår runda på ströget och käka glass ;-)
Vi får se..

Dessa kommande dagar får jag veta. Kan bara hålla alla tummar och tår.

Gonatt Sweden.


image598

Kommentarer
Postat av: Anonym

söta söta söta

2008-04-14 @ 20:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback