Lördag!

Gårdagen va väldigt trevlig. Blev lagom av det goda och träffade goda vänner.

Hipp va "okej", inte såå bra musik faktiskt, plus att den va en del folk där så man kunde inte dansa som man ville. Vet att Emma kände detsamma. Det såg jag ;-) Snook va där och sjöng lite. En söt liten kille det där..dom ser alltid så annorlunda ut i verkligheten. :-)

Igår va de meningen att jag skulle nanna hos J, men tog bussen i sista sekunden. Och fick från ängarna i korta shorta och stövlar som inte håller vatten borta direkt ;-) Gick i slams, glegga och vatten (genvägar brukar se ut så). Och när jag kommer till ett dike som jag ska korsa och faller jag pladask på rumpan i gleggan. Lite mysigt ändå, haha. Men shit vad gleggig jag blidde. Ni ska se mina skor och shorts idag *s*

Nu väntar jag på pappa ska komma hit. Han ska köra mig till stan så jag kan ta min bil för att sedan köra till Lund. Ska ju jobba :-) Ikväll vet jag inte vad som händer, vi får allt se.

image596

Måste kila.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltid lika vacker tjejen

2008-04-12 @ 14:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback