La problemas.

Ensam mamma söker ringde mig idag. Dom undrade om jag fått höra ngt med datum och grejjer. Nepp, hade jag inte.
Fick reda att på Lördag ska vi va i sthlm. Där finns allt och alla som har med programmet och göra. Psykologer, producenter, kontaktpersoner osv osv.
Även inspelning ska göras. Det vill säga den som ska synas i tv, så att männen kan söka in och välja vem dom vill dejta. Allt låter som en dröm.
Men det finns ett enoooormt problem för tillfället. Liam är uppe i Vemdalen med Alex på lördagen.
Och Liam måste vara med på lördag. Snacka om problem...problem och problem. Det har varit allt från bråk till vettigt snack idag. Jag vill absolut inte förstöra deras minisemester, men samtidigt vill jag absolut inte låta denna engångschansen i mitt liv försvinna pga av 2 dagar i Vemdalen. Egentligen är det min vecka, och jag kan vara hjärtlös och säga Nej till Alex, men då hämnas han genom att inte skriva på nåt kontrakt.
Det sades i början isf. Men sen började vi prata som vuxna igen och försöker lösa detta på nåt sätt. Jag fundrade på att ta tåget upp till vemdalen för att hämta liam, men tåget tar nästan 7 timmar från sthlm..enkel resa. Från Sthlm dessutom. Det hade inte funkat. Så det finns bara 2 alternativ kvar. Att om jag kan åka upp trots att jag inte ha barnet med mig, för att kanske senasre spela in reklamsnutten med Liam nästa helg igen eller nåt sånt??
Jag ska ringa en av tjejerna imorron och fråga henne lite saker och så. Eller så andra saken är att Liam inte alls åker med alex upp, eller att dom kommer hem redan på lördagen ist för söndagen? Jaa..jag vet inte. *Sucka*
Men detta ska lösa sig. Oavsett vad. För vi har kommit såhär långt och tänker inte låta en sån här sak förstöra. Aldrig.

Dom ska ringa mig på Ons då jag får veta tider och allt det där.

Godnatt! Puss

Kommentarer
Postat av: Liz

låter skit skoj!
hoppas nu allt löser sig =)

2008-04-15 @ 08:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback