Interneeet..tjalala.

Jupp. Nu så sitter man här i sin mysiga lägenhet igen och bloggar. Som jag saknat de. Har ju gått nästan en heeel månad utan, tss, hehe.

Ligger inne med väärsta nackspärr igen. På exakt samm ställe, exakt samma sak. Närfan ska detta gå över? Värst e de på natten och morgonen. Jisses. :-( Nångång går de väl över.

Sitter här och pratar för fullt med Nikita nu. Hon har hängt upp sig på Hallåå...hallåå..hehe. Så jävla sött. Dom pratar på ett speciellt sätt så man kan bara le.

Fortfarande har dom inte hört av sig. Börjar tappa lite hopp här, meeeen eftersom jag vill så gärna så tappar jag inte allt hopp ;-) ÄN är veckan inte slut, hehe. Det är sååå många som säger till mig att jag hade gjort bra tv, och dom behöver mig, jag e bäst, jag e dittan och dattan, så jag börjar nästan tro på dom, haha. Jag ÄR bäst, Jag GÖR grym tv, haha. Aja..nu ska jag inte tappa alla gränser.

Ikväll ska jag träffa S. Vi ska väl laga mat eller gå på bio eller nåt sånt. Alltid kul. Sen är det jubb imorron.
Och faktiskt så blir det fest för hela slanten denna helg. Galet, men kan faktiskt bli väldigt kul.
Imorron ska jag, Jensen, Kim, Emma och Anna förfesta hos Jensen och sen ska vi till Hipp. Det kan bli riiiktigt kul. På lör får vi se vad som händer och fötter.

Satt imorse & kollade på min älskade MJ dvd skiva. Och kunde inte låta bli att än en gång se på videon till
Earth Song och gråta av mig. Varje gång jag ser videon gråter jag långt in i själen. Han har gjort videon så den verkligen ska beröra, och han har lyckats. Det visas riktigt bilder från Kroatiens krig, regnskogen, antarktis osv. Får se hemska bilder på svältande barn, döda elefanter/ungar, när ett jävla fukking k*k svin precis ska hugga ihjäl en liten sälunge (ursäkta mitt ordval, jag va nog lite för mild)
Känsliga tittade varnas.



(fan såg precis jag missat 4 samtal från dolt nr)..hmm?



Iaf. Här får ni se vår allas älskade Moa. Hon är 1 dag här. :-D
Puss puss puss..
(Ovaaaanligt att de bli så sattans mörkt :-( ) (Och nej det går inte att sätta igång nån lampa på min fula kamera, eller ändra inställningar till att filma i mörkt och hela skitet. Ska filma henne nästa gång i dagsljus.)




Nej, nu ska jag boka biljetter till ikväll. Ha det toppen så hörs vi snart igen :-D

Puss

image595

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt du är jessica

2008-04-11 @ 11:39:26
Postat av: Vera

Ååå, så söt lilla Moa e:0) Naaaaaaaw!
Hälsa Jenny ett stort grattis ifrån mig:0)

2008-04-11 @ 14:48:00
Postat av: Anonym

Visst e hon :-D Guudasöt.

2008-04-12 @ 11:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback