Hmm..

Ibland undrar man vad roar sig med...aja. Kan bara småle. Älskar er mina vänner.

Imorgon får jag internet..äntligen. Ska bli skönt att kunna börja blogga på heltid igen. ;-)

Igår va de ju cirkus. Riktigt trevligt. Dock på tok för kallt i tältet och både liam och jag satt och snorade en massa. Men när väl elefanten kom, så va de värt väntan. Riiktigt söt, stor och grymtfuktigt va den. Hela 3 meter högoch 4 ton. Ingen liten elefant det där ;-)

Sitter just nu hos mamma. Liam roar sig med Bamse och jag med att blogga. Vi ska till läkare på återbesök kl 15 i Lund. Som ni vet så fick han problem med sin lilla petter niklas. Så vi ska dit och se hur det ser ut & så.
Sen är de jobb som gäller. Börjar kl 16.30 och slutar kl 01.15. Smådryygt, men men sånt får man ta ;-)
Sen upp imorron igen och jobba. *sucka* Kanske ska sova hos S inatt så man inte har så långt till jobb.

Nej, nu ska vi ner och köpa frulle på Mimmas och sen göra vid oss för avgång.

Liseberg den 27.e Ska bli riktigt kul. Har fått med mig en del till ;-)

Idag är det Ons och har fortfarande inte hört ngt. Hon sa dock i slutet av veckan. Kan känna en hel del tvivel om man jämför med förra säsongen. Alla bodde lixom i snygga hus. Och här kommer jag med en 2.a. Så får hoppas dom ändrar lite och låter oss "lägenhets mammor" oxå få en chans ;-)

Nej, nu ska jag kila.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men dem tanterna var gamla som gatan ju...hade varit skoj att se lite ungt blod i det programmet!
Jag tror du kommer med!

2008-04-10 @ 08:40:19
Postat av: Anonym

Hoppas du kommer med!!! Lycka TILLL

2008-04-10 @ 14:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback