Hihihi..

Dom har ringt mig.

Nu är jag bland dom 10 sista..av alla tusentals som sökt. Hur kul är inte det då?? :-D

Nu är det lixom de sista. Och hon sa nåt i stil med att dom hör av sig nästa vecka, och då får jag veta om jag kommit med eller inte. och så sa dom att det är viktigt att liams pappa inte sätter "käppar" i hjulet. Så dom är säkra att jag kan va med om jag blir vald. Iiiinga problem säjjer jag då. Det är Jessica vi prata om. ;-)

Japp..så jobbar för tillfället med ett jättesmajl på läpparna.

Det känns riktigt skönt att ha internet så nära jobb. Sitter återigen på Seven Eleven och äter en fitnessbulle och dricker min älskade Redbull som jag numera blivit beroende av. Japp. Dricker typ 2 redbull om dagen. Bra? Det tror jag inte. Kanske inte så nyttigt för den delen heller. Men håller mig till den utan socker hehe.

Fatta så kul det kommer bli i sommar om jag kommer med. Jag och Liam kommer hitta på så grymt mkt.
Jag sitter och funderar på hur jag kommer "få" blogga under inspelningen. Den är ju i sommar och det visas i höst. Vet ju att jag inte kommer få sitta här och skriva hur allt är och hur det går osv. Men till en viss gräns kanske jag får skriva. Tillexempel: idag ska jag på deeejt, han e jätte trevlig, eller kanske inte så trevlig. Hehe, ja..typ i den graden? Aja, det får jag veta när kontrakt och grejjer ska skrivas. :-)
Kuuul!

Japp, nu vet ni de. jag har gått vidare till sista steget, och få veta nästa vecka.

Hihi.

Puss

Kommentarer
Postat av: vera

Vad roligt gumman om du kommer med du e en rolig prick du:0)

2008-04-11 @ 14:44:19
Postat av: Anonym

Fan va kul håller alla tummarna

2008-04-11 @ 18:36:00
Postat av: Anonym

kuuul du kommer lätt med. :-D

2008-04-11 @ 21:03:09
Postat av: Josse

hihih..jäklar va ball=)Klart du kommer med! du är underhållande,galen och en Heting!.Thats good tv maaan!;)Pjuss

2008-04-11 @ 22:39:36
Postat av: Rebecca

Roligt att du har kommit så långt, men vi får väl hoppas att det går hela vägen! :)
Vad har du för magkänsla, känns det som om du ska gå hela vägen? =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback