Hej :)

Hade en jättemysig dag igår med S. Maten blev guuudagod, och vinet oxå ;-) Plus att jag drack Whiskey..*isch* Men måste ju lära mig tycka om de. Kämpar fortfarande med ölen, haha.

Ikväll ska jag hem till Jensen och sitta och spela wii med dom tills jag ska iväg vid 23, då jag börjar jobba kl 24-05.15. Treevligt. Första natten där, ska bli spännande och se hur det är att jobba natt en lönehelg ;-)
Men har typ sååå ont i min lilla mage. Vet inte vad det beror på. Går lixom bak i ryggen. *Aj*

Asså...våren är verklige här nu. Vet huur sköööönt det är? Ja, de tror jag ni vet. :-D Skulle dock bli "sommarvärme" till helgen, men ser ut att det har ändrats lite, då SMHI säjjer att det ska bli moln under eftermiddagen. Men ändå hela 13 grader i skuggan. Skönt.

Funderar på att göra ngt stort snart. Vi får se.


Ska kila nu och köpa sånna där stoora, feeeta apelsiner tills ikväll. Mmm..


Föressten. Jag bara älskar att blogga!
Jag öppnar mig fullständigt i min blogg om allt, och skäms inte för ngt. Skulle jag nångång skämmas, så berättar jag de. Finns många som läser min blogg och bara älskar den, sen finns de sjäälvklart de där som bara känner att dom måste ge kritik och ha sig. Jag kan ta kritik, men är oxå jäkligt duktig på att ge gensvar mot kritik. Vilket jag självkklart gör. Men jag förstår egentligen inte varför dom ger kritik? Okej lixom om jag skrivit "jag hatar röda blommor", så kanske ngn kan säga.."meen hallå, är du knäpp eller. Röda blommor är finast"
Det är lixom normal kritik. Men att sitta & säga att man ljuger om varför jag inte ska va med i programmet och som man bäddar får man ligga osv osv osv. Kallar ni de kritik? Nej, det kallar jag påhopp...OCH självklart avundsjuka.
Kritik fixar jag, men inte påhopp. Så ni som känner att ta åt er, lägg ner och sluta läsa min blogg om ni inte gillar den. Ingen har tvingat er. Okej. Njut nu av våren och ta tag i ert liv. :-)

Älskar mina vänner.

Puss

Kommentarer
Postat av: Josse

jaaaa..våren är härlig!Har oxå ett smajl på mina läppar så fort jag vaknar, går utanfö dörren eller bara hör fågelsången=)Hela tiden allså..hehe..Min favvoo årstid!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback