Hej Svej!

Asså, vissa människor...hehe. Skämma ut mig? Jag skäms inte för nåt. Men tack för omtanken gumman :-)

Igår gick det..hmm..bra känns de som. Jag va mig själv och svarade så gott jag kunde på hennes frågor inför en kamera. Liam va social och ville hela tiden har hennes uppmärksamhet hela tiden. Men det tyckte jag bara va sött. Blev en massa frågor om allt möjligt som rör sig om drömmar, verklighet och mål. Det kändes som sagt skitbra. Så hon ska höra av sig i slutet på denna veckan och då får jag veta. Är längtansfull och hoppas verkligen på att dom finner mig intressant.
Jessica & Liam Wiren!! :-D Visst låter det bra? ;-)

Sitter just nu hemma hos jenny och myser med moa. Hon växer som bara den. Helt underbart!
Liam e här oxå, ska ha han inatt igen. Fick viljan igenom, hehe. Imorgon börjar jag jobba i Lund. Grymt kul och spännade att få lära känna nya människor och ett högre tempo osv. Och det känns kanon att Espresso House ligger precis utanför så man kan käka frulle där och så. Gott kaffe med en god scones. *s*

Ska snart hem och titta på en bra film och äta en god middag.

Ensam... Meen förhoppningsvis behöver man inte vara ensam längre snart ;-)

Nej, jag ska inte ta ut nåt i förskott, jag kanske inte är ngt dom söker, men det hoppas jag. Jag och liam hade gjort bra tv och dessutom hittat kärleken på vägen. Ler...

Förssten. Jag får internet på tors igen. Häärligt. Saknat de, bloggen blir ju som en vän, hehe.

Nepp nu ska vara social. Hörs snart igen.*

Wish me luck!


Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du hade gjort bra tv! Bombis på.

2008-04-07 @ 12:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback