Gokväll.



image601

Hej hej.

Sitter och kollar på min älskade Ally Mcbeal. Helt otroligt vilken serie alltså.
Men tänkte slita mig loss en stund för att kvällsblogga litta.

Har fortfarande inte fått ngt samtal, men väntar still. Vi får se..vi får se..

På vägen hem från jobb idag fick jag mig ett gott skratt, men samtidigt blev jag lite orolig.
På vägkanten av motorvägen såg jag ngn som cyklar. Vilken galning tänkte jag då..och antar jag hade rätt, för där cyklade en gammal man med väärsta leendet. Blev helt chockad, såg att andra oxå hade svårt att hålla sig för skratt. Tänkte ringa snuten, men nån annan hade troligen redan gjort de.

Liam är hemma nu. Men har fortfarande inte träffat honom :-( Beror på jobbet det där.
Men ska hämta hem honom imorron kväll efter jobb. För på Ons morron (det ska bli underbart väder sa dom) så ska vi till Danmarks tivoli..ska bli såå mysigt. Milla ska med oss.

Liam har börjat säga saker som man bara viker sig av skratt för det är så underbat sött.
Exempel när han satt och gjorde en sak när han va med Alex, så sa jag med barnton: Meen åhh Liam..det vill ju mamma oxå göra. Då svarade han, Jamen mamma det får du sen när du blir lika liten som mig.
Åhh guud. Haha. Lyckligt oventande om att jag faktiskt inte bli yngre ;-) Så otroligt söta meningen kommer ur den söta munnen.

Älskaaaar!

Nepp. Nu väntar Ally.

Ps: Har hittat en ny hottie. (Som jag ifs alltid har gillat, men han e aktuell hos mig igen)

Robert Downey Jr. Sååå sjuukt heeeet!!!

*Mumma*


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte lika het som du :-)

2008-04-21 @ 23:15:06
Postat av: Anonym

men åh, du får ju uppdatera. har de hört av sig än??

2008-04-23 @ 19:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback